تاریخ خبر: کد خبر: 2203

توصیه های حجت الاسلام ماندگاری به ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی2014

شایسته است که در این سفر به برخی از نکته‌ها توجه کنید و بنابراین انجام واجبات را سرلوحه کار خود قرار دهید زیرا انجام واجبات و به‌ویژه نماز اول وقت بهترین تمرین برای من و شماست.

توصیه های حجت الاسلام ماندگاری به ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی2014

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری عصر دیروز در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به مسابقات پاراآسیایی 2014 اینچئون در سالن صبای صداو سیمای خراسان رضوی در مشهد با ذکر سه توصیه به ورزشکاران اعزامی اظهار داشت: شما ورزشکاران عزیز همواره سعی می‌کنید ویژگی خوب را به خوب‌تر تبدیل کنید لذا در کنار ورزش جسم باید ورزش روح و مراقبت و مجاهدت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ورزش روح، مراقبت و مجاهدت می‌خواهد، گفت: این همان انجام واجبات و ترک محرمات است لذا باید اهل مجاهدت در انجام واجبات و اهل مراقبت در ترک محرمات باشید.

 

وی در ارتباط با توصیه دوم نیز خاطرنشان کرد: ورزشکار مربی‌محور است و زیباتر از این امری است که انسان در زندگی مربی‌محور باشد که این به معنای ولایت‌محوری است و پروردگار متعال؛ اهل‌بیت(ع) را به عنوان مربی تمام انسان‌‌ها معرفی کرده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ولایت‌محوری یعنی کاری را بدون اجازه اهل‌بیت(ع) انجام ندهید تا رستگار شوید.

 

وی با ذکر توصیه سوم نیز اظهار داشت: در میدان مسابقه و رقابت فرصت را باید مغتنم بشمارید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شما جانبازان و معلولان عزیز در میدان الهی به مقام قهرمانی دست پیدا کرده‌اید و اکنون دیگر رقابت در بازی‌های آسیایی امر دشواری نیست، تصریح کرد: این مدال شماست که با معلولیت می‌توانید در رقابت‌های قهرمانی حضور پیدا کنید.

 

وی اظهار داشت: شایسته است که در این سفر به برخی از نکته‌ها توجه کنید و بنابراین انجام واجبات را سرلوحه کار خود قرار دهید زیرا انجام واجبات و به‌ویژه نماز اول وقت بهترین تمرین برای من و شماست.

 

ماندگاری ادامه داد: مداومت بر ترک محرمات، مداومت بر خدمت به مخلوقات، تمرین بر تحمل بر مشکلات و تمرین ایثار و ازخودگذشتگی از جمله عواملی است که شما را به موفقیت می‌رساند.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون