تاریخ خبر: کد خبر: 1847

کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شعار فرزند کمتردر خدمت پروژه جنگ جمعیتی و نابود کردن نسل جهان اسلام است، گفت: کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است.

کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است

به گزارش قاصدنیوز، دکتر کبری خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، ظهر روز یکشنبه در همایش هفتمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با برنامه ریزی های جدی به دنبال محدود کردن فرصت باروری مسلمین جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه کنترل جمعیت در کشورهای اسلامی یک قتل عام خاموش است که دشمن برای ریشه کن کردن دین مبین اسلام آن را ترویج می کند، تصریح کرد: عقیم سازی انسان ها خصوصا مسلمانان دستورالعمل صهیونیست است که در دنیا اجرایی می شود چرا که از سال های گذشته استکبار جهانی مسلمانان را مانع حاکمیت خود بر جهان می داند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار فرزند کمتر در خدمت پروژه جنگ جمعیتی و نابود کردن نسل جهان اسلام است، گفت: کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت زیاد در یک مدیریت کارآمد اقتصادی، نه تنها تهدید نیست بلکه یک فرصت بی نظیر برای رشد جامعه است، تصریح کرد: کشور چین به دلیل کثرت جمعیت دارای حق وتو در سازمان ملل شد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رفع موانع ازدواج و حمايت از جوانان، تحكيم خانواده و ترويج سبك زندگي اسلامي و ايراني را از راهكارهاي افزايش جمعيت و فرزندآوري عنوان کرد و گفت: افزايش سن ازدواج باعث كاهش جمعيت و پيري جمعيت مي شود كه خطري بزرگ براي جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه شعار فرزند كمتر زندگي بهتر، ضد فرهنگ مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت(علیهم السلام) است، تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند نيروي انساني متدین و توانمند برای رشد و پيشرفت در عرصه های مختلف است.

 

خزعلی تغییر تفکرات و دورکردن جوانان از ازدواج آسان را مهمترین ترفند دشمن در زمینه کاهش جمعیت عنوان کرد و اظهار داشت: راه اندازی جنگ جمعیتی از طرف دشمن ریشه دین اسلام را هدف قرار داده است که رشد این ترفند در جوامع اسلامی ضربه سنگینی را بر پیکره اسلام وارد می کند.

 

وی افزود: تبدیل کشورهای پرجمعیت به کم جمعیت و تجزیه آنها، هدف حامیان اجرایی تنظیم خانواده است که با این ترفند اهداف شوم خودشان را دنبال می کنند و با سیاه نمایی خواسته های خودشان را در قالب های جذاب به جوامع تزریق می کنند.

 

عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عوض کردن سبک زندگی اسلامی، حیا زدایی، ترویج فرهنگ بی حجابی و رفتارهای نرم مهمترین ترفندهای حمایت دشمن از دموکراسی نوظهور در جهان است.

 

منبع: شبستان

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون