تاریخ خبر: کد خبر: 1650

صدای تانک‌های دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد

به یقین جنگی که امروز وجود دارد، به مراتب بدتر و خطرناک تر از هشت سال جنگ و خونریزی در دوران دفاع مقدس است.

صدای تانک‌های دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در سومین روز از «همایش رشد و ارتقاء مدیران مجموعه های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» در مشهد با بیان این که در برهه کنونی جنگی به مراتب بزرگ تر و سخت تر از جنگ هشت سال جنگ تحمیلی در حال وقوع است، اظهار داشت: هم اکنون خطری بزرگ جوانان نظام اسلامی ایران را تهدید می کند و باید برای مقابله با این خطر، جبهه های خود را تجهیز و مستحکم کرد.

 

*صدای تانک‌های مجازی

استاد حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که صدای تانک های مجازی دشمن، به گوش می رسد، تصریح کرد: امروزه دیگر نه صدای توپ و خمپاره های دشمن، بلکه این سیل خروشانی از اطلاعات مخرب است که به سوی افکار و اندیشه های جوانان ایرانی هجوم می آورد و باید برای واکسینه شدن در برابر آنها، راه چاره ای پیدا کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز، جنگ فرهنگی رخ داده در  کشور مخصوصا در خوزستان را به مراتب بدتر از هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: به یقین جنگی که امروز در خوزستان وجود دارد، به مراتب بدتر و خطرناک تر از هشت سال جنگ و خونریزی در شهرهای استان خوزستان است.

 

*تلفات جنگ نرم فاجعه‌بار است

وی با بیان این که تلفات جنگ نرم فرهنگی، فاجعه بار است، گفت: اگر در زمان دفاع مقدس، جوانی به فیض عظیم شهادت نایل می شدند، ده ها نفر دیگر راه او را ادامه می دادند، اما امروز تلفات جنگ نرم منحرف شدن جوانان و نوجوانان از راه دین و قرآن بوده و به نوعی فاجعه آمیز است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، جبهه انقلاب اسلامی را جبهه جوانان حزب اللهی برای مقابله با تهدیدهای دشمن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: شما جوانان حزب اللهی هم اکنون الهام بخش دیگر ملت های مسلمان هستید و باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، در مرحله اول دسیسه های دشمنان اسلام را نابود کرده و سپس به عنوان الگویی برای خیزش دیگر ملت های مسلمان و آزادی خواه قرار گیرید.

 

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از مشکلات جوانان حزب اللهی را عدم دست به قلم بودن آنها عنوان کرد و گفت: یکی از ملزومات مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، داشتن فکری توانمند و قلمی واقع گراست، که متأسفانه این مهم هم اکنون یکی از معضلات جوانان حزب اللهی است.

 

*صهیونیست‌ها بیشترین سرانه مطالعه را دارند

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که هم اینک بیشترین سرانه مطالعه میان اندیشمندان و مردم صهیونیست، است، اذعان داشت: برخی از دانشمندان و تحلیل گران غربی، بر اساس پیشگویی های نترا آداموس مبنی بر «آینده از آن غرب نبوده و در آینده شکست خواهد خورد» معتقد هستند که این واقعه شکل خواهد گرفت، اما با استفاده از ترفندهای بسیار مخرب و شیطانی، مانع از این رخ داد شوند.

 

وی در ادامه افزود: یکی از راه های دانشمندان غربی برای جلوگیری از پیشگویی نتراآداموس، اقدام به راه اندازی گروه های علمی با هدف بررسی اسلام و مسلمانان به ویژه ایرانیان کردند تا به واسطه آن بتوان راه حلی برای تسلط بر منطقه و نظام اسلامی ایران پیدا کنند.

 

*دشمن با برنامه‌ریزی آمده است

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، خطاب به جوانان حاضر در مراسم، تأکید کرد: دشمن برای تسلط بر شما برنامه ای مسنجم و فوق العاده قوی دارد؛ از این رو اگر شما نیز خواهان مقابله و ایستادگی در برابر هجمه های آنان هستید، باید نگرش خود به مسایل را تغییر داده جهان و مسایل پیرامون را از منظری دیگر تحلیل و بررسی کنید.

 

*فعالیت سرویس‌های جاسوسی در خوزستان

وی با تأکید بر انسجام و اتحاد بیش از پیش جوانان حزب اللهی، اظهار داشت: هم اکنون بیش از 35سرویس جاسوسی در خوزستان فعال بوده و هر لحظه و هر دقیقه در تلاش برای به ابتذال کشاندن شما جوانان شیعی هستند و باید روشی را برای مقابله با آن انتخاب کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز ، در پایان با بیان این که سرویس های جاسوسی موجود در خوزستان، تا کنون بیش از دویست هزار تماس تلفنی با جوانان این استان برقرار کرده اند، گفت: به یقین دشمن هیچ گاه از کار دست نمی کشد و از تلاش برای انحراف شما جوانان دست بر نخوداهد داشت، پس باید خود را تجهیز به صلاح بصیرت و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری کنید و با این دسیسه مقابله کنید.

 

منبع: خبر حوزه

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون