تاریخ خبر: کد خبر: 1600

نرگس آبیار:

شخصیت اصلی فیلمنامه جدیدم "دختر" است / شیار 143 پاییز در مشهد اکران می شود

کارگردان فیلم سینمایی شیار 143 از نوشتن فیلمنامه جدید برای بانوان و دختران ایران در روز ولادت حضرت معصومه خبرداد و گفت: شخصیت اصلی این فیلم یک دختر است.

شخصیت اصلی فیلمنامه جدیدم "دختر" است / شیار 143 پاییز در مشهد اکران می شود

به گزارش قاصدنیوز، نرگس آبیار در حاشیه جشن "مثل مادر" که توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر با آرزوی اینکه فیلم "شیار 143" مورد اقبال دختران شهر مشهد نیز قرار بگیرد؛ گفت: این فیلم آبان ماه در مشهد اکران خواهد شد.

 

وی دلیل اقبال از فیلم شیار 143 را پرداختن به موضوعی جهانی با عنوان "مادر" دانست و گفت: مضمون اصلی این فیلم درباره دفاع مقدس است و نقش مادران در این عرصه را به نمایش می گذارد.

 

نرگس آبیار با اشاره به اینکه بعد از کار کردن در معدن سخت ترین کار دنیا فیلم سازی است؛ افزود: برای یک زن فیلم سازی کار سخت و دشواری است اما از آنجا که زنان تجربه سخت مادر بودن را در زندگی دارند از عهده هر کاری بر می آیند.

 

وی در پاسخ به اینکه شما خود نیز مادر هستید که توانستید این حس زیبای مادری را در فیلم شیار 143 به نمایش در آورید؟ گفت: لازم نیست یک زن یا دختر، فرزندی داشته باشد تا مادر بودن را حس کند این یک حس فطری در زنان است و من نیز تجربه مادری را لمس کرده ام.

 

وی در ادامه ابراز امیدورای کرد این فیلم در زمان اکران نیز مورد استقبال مردم ایران و مردم شهر مشهد قرار بگیرد و در مورد ساخت فیلم جدیدش نیز گفت: فقط می گویم که شخصیت اصلی این قصه یک دختر است.

 

گفتنی است؛ کارگردان شیار 143 که برای شرکت در جشن "مثل مادر" و رونمایی از محصولات فرهنگی پرنیان ویژه دختران در روز ولادت حضرت معصومه (س) به دعوت آستان قدس رضوی به مشهد آمده بود؛ به خاطر ساخت فیلمی با مضمون مادر شهید لوح یادبودی از طرف مادران شهید مشهدی دریافت کرد.

 

منبع: مهر

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون