تاریخ خبر: کد خبر: 1413

باید از صاحب مجالس روضه عذرخواهی کنند

حاج محمود کریمی: اینان با صرف هزینه در هیات مخالفند چون خوب فهمیده اند که از همین هیات ها و مجالس روضه است که رزمنده تربیت می شود و رشد می باید.

باید از صاحب مجالس روضه عذرخواهی کنند

به گزارش قاصدنیوز به نقل از سراج24، باوجود گذشت ۴روز از پخش برنامه زنده دیروز امروز فردا که با حضور نجفقلی حبیبی و اهانت این استاد دانشگاه اصلاح طلب به ساحت مقدس مجالس روضه سیدالشهدا (ع) همراه بود ، همچنان موجی از اعتراضات نسبت به این هتک حرمت در بین تشکل های فرهنگی و اقشار مردم علما و واعظین و همچنین مادحین مجالس روضه اباعبدلله (ع) در جریان است.


این بار حاج محمود کریمی که خود از اساتید و مداحان خوش نام ساحت مقدس روضه حضرت سیدالشهدا (ع) می باشد در واکنش به اهانت نجفقلی حبیبی ضمن ابراز تاسف به خبرنگار حزب الله سایبر گفت: اینان با صرف هزینه در هیات مخالفند چون خوب فهمیده اند که از همین هیات ها و مجالس روضه است که رزمنده تربیت می شود و رشد می باید.

 

جالب اینجاست که مگر این افراد برای مجالس روضه از جیب نامبارک خود هزینه ای کرده اند که حالا غصه ی مال از دست رفته را می خورند؟!

 

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به این نکته که کمک و هزینه کردن عاشقان اباعبدلله به هیئات موجب واکسینه شدن مجالس روضه نسبت به اراجیفی از این دست می شود ادامه داد:معمولا برخی افراد با مخالفت و هیاهو کردن مشهور می شوند ولی باید بدانند که محبوب نمی شوند.

 

حاج محمود کریمی در پایان گفتگو با حزب الله سایبر اظهار داشت: ما بر حسب وظیفه عکس العمل نشان دادیم و حرف زدیم ولی عذرخواهی ایشان از مردم مشکلی را حل نمی کند.مجلس روضه سیدالشهدا (ع) صاحب دارد و از صاحب آن باید عذرخواهی کرد.

کلمات کلیدی

  • 1 0

    نجفقلی حبیبی تو دهات شما اصلاح طلبه!؟
    ایشان که السابقون السابقون اصولگرا هستند

ارسال نظر

تریبون