تاریخ خبر: کد خبر: 1339

آیت الله علم الهدی:

مذاکره با سرسخت‌ترین دشمنان انقلاب و کشور جای ترس هم دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه من موافق طرح تکریم بانوان هستم و اصطلاح تفکیک جنسیتی را قبول ندارم، در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور گفت: مذاکره با سرسخت‌ترین دشمنان انقلاب و کشور جای ترس هم دارد.

مذاکره با سرسخت‌ترین دشمنان انقلاب و کشور جای ترس هم دارد

به گزارش قاصدنیوز به نقل از فارس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌ علمیه در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با سخنان اخیر رئیس‌جمهور در مورد مخالفان مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: سخن رئیس جمهور خلاف قرآن است و اینکه ایشان مخالفان موضوع هسته‌ای را ترسو می‌داند درست نیست.

 

وی با اشاره به آیات 40 و 41 سوره نازعات( وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِیَ الْمَأْوَى) افزود: کسانی که ترسو هستند جایگاه آنها در بهشت است چون آنها دارای تقوا هستند و اینکه ما منافع و حقوق یک کشور و سرنوشت اسلام را روی میز مذاکره بگذاریم و با سرسخت‌ترین دشمنان خود مذاکره کنیم جای ترس دارد.

 

آیت‌الله علم‌الهدی در ارتباط با موضوع تفکیک جنسیتی نیز گفت: اصطلاح تفکیک جنسیتی را قبول ندارم، موضوع تکریم بانوان در میان است و اینکه یک خانم کارمند می‌خواهد در عرصه اجتماعی فعالیت کند باید امنیت داشته باشد و در اختلاط با مرد نباشد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امنیت و عفت یک زن در جامعه باید حفظ شود و برای پیشگیری از آسیب‌پذیری باید اختلاط بین زن و مرد از بین برود.

 

وی خاطرنشان کرد: در مورد فرهنگ عفاف و حجاب این نکته وجود دارد که مسئله حجاب مسئله فرهنگی بوده و بی‌حجابی ناهنجاری است.

 

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: اگر در فعالیت فرهنگی از پدافند فرهنگی استفاده کنیم به نتیجه می‌رسیم.

 

وی با تأکید بر اینکه عرصه فرهنگ عرصه امنیتی است، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ فعالیتی در عرصه حجاب انجام نشده است و حجاب موضوعی فرهنگی بوده که نیازمند توجه است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون