تاریخ خبر: کد خبر: 1228

اصلاح طلبان به دنبال تجربه مدیریت عطریانفر در همشهری/تکرار روزنامه نگاری لیبرالیستی

جریان اصلاح طلب که مدت هاست تلاش برای ایجاد قدرت اجتماعی را مطابق با راهبردهای خود در دستور کار خود قرار داده می کوشد تا براساس منابع موجود در دسترس خود، به تسخیر لوازم و ابزارهایی دست یازد که آنان را در پیشبرد برنامه هایشان بیش از پیش یاری نماید.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از تهران پرس، جریان اصلاح طلب که مدت هاست تلاش برای ایجاد قدرت اجتماعی را مطابق با راهبردهای خود در دستور کار خود قرار داده می کوشد تا براساس منابع موجود در دسترس خود، به تسخیر لوازم و ابزارهایی دست یازد که آنان را در پیشبرد برنامه هایشان بیش از پیش یاری نماید.

 

از دیگر سو اصلاح طلبان مستقر در شورای شهر که نزاع پنهان و عیانی را برای تصاحب مدیریت شهری آغاز کرده در حال برنامه ریزی ای می باشد که بر اساس آن علاوه بر مصادره لوازم مدیریت شهردار اصولگرای تهران، از جانب دیگر این مقدورات را به نفع خود ثبت و ضبط نماید.

 

بنابراین در همین چارچوب است که برخی جریان اصلاح طلب شورای شهر طرح دو فوریتی نظارت 3 عضو از شورای شهر بر مؤسسه همشهری را در دستور کار خود قرار داده اند که ضمن سیطره بر یکی از بزرگترین موسسه های رسانه ای کشور، علاوه بر شکل دهی به یک تضاد مصنوعی ملجایی را برای تجهیز تیم رسانه ای اصلاح طلبان و تحت مدیریت محمد عطریانفر را در همشهری دست و پا نماید.کسانی که از حافظه تاریخی خوبی برخوردار هستند به یاد دارند که در زمان استیلای اجرایی دوم خرداد چگونه بود که موسسه همشهری به عنوان یک موسسه بزرگ در اختیار این جریان قرار گرفت و ساختاری در آن شکل گرفت که هنوز در این موسسه فعال بوده و چارچوب های ترسیم شده از زمان عطریانفر را دنبال می نمایند.عطریانفری که در دادگاه فتنه88 به روابط وی با جورج سوروس اشاره شد.

 

همچنین در چارچوب همین موسسه همشهری بود که تیم محمد قوچانی سربرآورد و روزنامه نگارانی با گرایش های لیبرالیستی آموزش داده شده و به فضای رسانه ای کشور تزریق شدند.

 

حال با توجه به تلاش اصلاح طلبان برای دخیل شدن در فضای مدیریتی – نظارتی موسسه همشهری بیم آن می رود که لایه های به زیر رفته دوران مدیریت اصلاح طلبان و افرادی همچون عطریانفر دوباره به سطح آمده و رسانه های متعلق به بیت المال جولانگاه اندیشه ها و قلم هایی شود که طی سالیان گذشته کمترین میزان قرابت به ساختارها و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران را داشته اند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون