تاریخ خبر: کد خبر: 1192

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

سپاه و بسیج غیر قابل تجزیه و تفکیک هستند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: حماسه اقتصادي با مدیریت جهادی محقق مي شود و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند حماسه اقتصادی با مدیریت خواب آلوده انجام نمی‌شود.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از مهر، سردار غلامرضا احمدی ظهر دوشنبه در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان اظهار کرد: امروز در شرايط خاصي قرار داريم و بسیجیان باید فرصت‌ها را شناسایی كرده و حماسه اقتصادي را با مدیریت جهادی محقق كنند.

 

وي ادامه داد: سخن مقام معظم رهبری در زمينه اقتصاد مقاومتی بايد مورد توجه جدي باشد و مسئولان نیز باید به این مسئله توجه داشته باشند البته در اين ميان بسیجیان و سپاهیان برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از سایر افراد موظف‌تر هستند و تكليف بيشتري دارند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع)  با بیان اینکه همه ما امانت دار رسالت شهدا هستیم، افزود: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتدار این امانت ارزشمند هستیم و باید نسبت به آن احساس تكليف كنيم.

 

وي در بخش ديگري از سخنانش با اعلام اينكه از لبه دوم تیغ رسانه غفلت شده است، بيان كرد: امروز عليرغم تمام تلاشی که استکبار جهانی برای جلوگیری از نشر اطلاعات انجام می‌دهد، اما بازهم جنايت آنان در عرصه بين الملل منتقل مي شود و در حال حاضر امروز هزاران رسانه و خبرگزاری منعکس کننده اخبار و انتشاردهنده فجایع غزه هستند.

 

سردار احمدي يادآور شد: در حال حاضر شاهد اقدامات وحشيانه استکبار جهانی در فجایع غزه هستیم و در چنين شرايطي برخی جوامع بین‌المللی در این‌‌ باره سکوت کرده‌اند و با تمام تلاشی که استکبار جهانی برای جلوگیری از نشر اطلاعات انجام می‌دهد؛ اما باز هم جنایات آن‌ها در عرصه بین‌الملل منتقل می‌شود.

 

به گفته وي متاسفانه از لبه دوم تیغ رسانه غفلت شده است و هر ملتی که تسلیم اراده استکبار نشود سرنوشتش همانند سرنوشت شهیدان عالی مقام غزه می‌شود.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بيان اينكه سپاه و بسیج غیر قابل تجزیه و تفکیک هستند، افزود: بسیجیان در زمینه پیروی از ولایت فقیه در برابر هجمه سنگین فرهنگی از تمام افراد دیگر شایسته‌ تر هستند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون