تاریخ خبر: کد خبر: 1121

دبیر ملی جبهه فرهنگی، مردمی عفاف و حجاب:

مستنداتی وجود دارد که نشان دهنده سرمایه گذاری سنگین دشمن در جهت ترویج بی بند و باری در ایران و نحوه پوشش مردم است

حجت الاسلام دعائی گفت: چرا در مورد پروژه حجاب و عفاف بین مسوولین کشور وحدت نظر وجود ندارد؟باید کارشناسان برای رفتار عفیفانه مردم برنامه ریزی های مدون فرهنگی داشته باشند.

مستنداتی وجود دارد که نشان دهنده سرمایه گذاری سنگین دشمن در جهت ترویج بی بند و باری در ایران و نحوه پوشش مردم است

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام سید محمد محسن دعائی در همایش حریم آسمانی به روشنی حجاب و عفاف در تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران با هزاران سایت و صدها شبکه ماهواره ای به دنبال فروپاشی نظام خانواده و ترویج بی حجابی و بداخلاقی در جامعه دینی ایران اسلامی است.

 

وی افزود: بر اساس مستندات موجود به اندازه ای که دشمن برای غارت عنصر عفاف و حجاب و تبلور آن در نحوه پوشش سرمایه گذاری کرده است در هیچ عنصری چنین سرمایه گذاری نکرده است.

 

وی طی یک سئوال خطاب به دولت و مجلس و سایر نهادهای فرهنگی اظهار داشت: به چه مجوزی از اصلی ترین محور براندازی نظام غافل هستید؟

 

دبیر ملی جبهه فرهنگی عفاف و حجاب بیان کرد: سبک زندگی عفیفانه در جمهوری اسلامی ایران نماد حاکمیت دین در کشور است که اگر دشمن بتواند این نماد را بشکند نظام دینی را شکسته است.

 

همایش عفاف و حجاب در تربت حیدریه 5

وی گفت: موضوع براندازی توسط دشمنان، تخریب ریشه های دینی در جامعه است که خدای نکرده اگرموفق شوند به خودی خود نظام سیاسی و ذائقه مردم تغییر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام دعائی اظهار داشت:چرا در مورد پروژه حجاب و عفاف بین مسوولین کشور وحدت نظر وجود ندارد؟باید کارشناسان برای رفتار عفیفانه مردم برنامه ریزی های مدون فرهنگی داشته باشند.

 

همایش عفاف و حجاب در تربت حیدریه 4

وی بیان داشت: باید همه آحاد جامعه برای مطالبه حجاب و عفاف و همچنین گسترش فرهنگ عفیفانه در جامعه دینی بسیج شوند.

 

دبیر ملی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف افزود: همانطور که دشمن با جبهه هماهنگ بدنبال بی عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی است ما هم باید با جبهه ای هماهنگ در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن حضور گسترده و مفید داشته باشیم.

 

همایش عفاف و حجاب در تربت حیدریه 2

همایش عفاف و حجاب در تربت حیدریه 3

 

همایش عفاف و حجاب در تربت حیدریه 1

 

قابل ذکر است این برنامه به همت جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان تربت حیدریه برگزار گردیده بود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون