تاریخ خبر: کد خبر: 1023

رهبری فرموده اند مسائل فرهنگی مربوط به دولت ها نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا مقام معظم رهبری در هیئت دولت فرمودند من دولت‌ها که می روند در کارهای آنها دخالت نمی‌کنم ولی مسائل فرهنگی مربوط به دولتها نیست بلکه مربوط به نظام است.

رهبری فرموده اند مسائل فرهنگی مربوط به دولت ها نیست

به گزارش قاصدنیوز به نقل از تسنیم، جواد کریمی قدوسی در بازدید از برنامه تولیدی افطار صدا و سیمای خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در ارتباط با مسائل فلسطین ونقش رسانه‌ها اظهار کرد: انسان خود می تواند خیر یا شر را انتخاب کند که برای آن نیاز به بصیرت و خیر دارد که مهمترین راه برای بصیرت و ارتقا بینش رسانه است.

 

وی افزود: اگر رسانه ملی ما در ماه مبارک رمضان به جنگ سوم غزه بی تفاوت بود قطعا روز قدس امروز اینگونه شکل نمی‌گرفت و امروز روز قدس فرهنگ عمومی شده و دنیا نمی‌تواند با آن مقابله کند.

 

کریمی خاطرنشان کرد: امروز دلیل اینکه مردم ایران در برابر غزه واکنش می‌دهند به دلیل این است که در دوران دفاع مقدس این مسائل را دیده‌اند و مدارس و شهرهای زیادی از ایران حتی با حملات شیمیایی ویران شدند و مردم ایران غزه را آیینه خود می‌بینند و مردم فلسطین امروز  به فرهنگ مقاومت اعتقاد دارند و آن را راهی برای مقابله با نظام سلطه می‌دانند و این فرهنگ مقاومت از ایران آغاز شد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فریاد ملت و امام راحل(ره) سبب تحول را مقاومت شد و امروز حزب الله مانند نگینی در جهان می‌درخشد و امروز دلیل استقامت مردم فلسطین نیز همین فرهنگ مقامت است.

 

کریمی قدوسی گفت: امروز ملت ایران درب خیبر را از پاشنه درآوردند و ما قدس را آزاد شده می‌دانیم و تنها چند گام مانده است و حتی با دست خود مردم فلسطین این کار انجام می‌شود و غزه نماد این کار است.


وی افزود: مردم ایران باید قدردان نعمت خود باشند و آنرا نگه دارند زیرا تمام مردم آزادی خواه جهان امیدشان به ایران است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اقدامات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز بحث مسائل مربوط به فرهنگ در راس امور است به خصوص فرمایشی که از سوی مقام معظم رهبری و مراجع و نخبگان و مردم مطرح است و از بزرگترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس است و کل و جوهر انقلاب نیز فرهنگ است.

 

وی خاطرنشان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری در هیئت دولت فرمودند من دولت‌ها که می روند در کارهای آنها دخالت نمی‌کنم ولی مسائل فرهنگی مربوط به دولتها نیست بلکه مربوط به نظام است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون