تاریخ خبر: کد خبر: 9052

کریمی قدوسی:

دری اصفهانی مدارج بسیار بالایی را در سیستم جاسوسی انگلیس طی کرده است/ او به پیشنهاد نهاوندیان در تیم مذاکره کننده هسته ای گنجانده شد

اصل خبر جاسوس برجام حتماً موثق است، نه آقای عراقچی و نه دیگر آقایان این خبر را تکذیب نکردند.

دری اصفهانی مدارج بسیار بالایی را در سیستم جاسوسی انگلیس طی کرده است/ او به پیشنهاد نهاوندیان در تیم مذاکره کننده هسته ای گنجانده شد

به گزارش «قاصدنیوز»، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگویی اظهار کرد: زمانیکه نام دری اصفهانی را بردم موجی ازتکذیب ها ایجاد شد و بنده را کذاب معرفی کردند اما اکنون این فرد به جرم جاسوسی درحال محاکمه است.

 

وی افزود: اصل خبر جاسوس برجام حتماً موثق است، نه آقای عراقچی و نه دیگر آقایان این خبر را تکذیب نکردند.

 

کریمی‌قدوسی ادامه داد: سخنگوی وزارت خارجه باید قدری درباره این مسئله مطالعه می‌کرد. به‌ویژه در بیان مسئله ادبیاتی توأم باادب را رعایت می‌کرد. به کار بردن ناسزا و یا استفاده از واژه‌هایی همچون دلواپس بودن یا جناحی عمل کردن در خورشان این جایگاه نبود. معلوم است که این سخنگو از تجربه لازمی برخوردار نبوده و تازه‌کار است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: دری اصفهانی مدارج بسیار بالایی را در سیستم جاسوسی انگلیس طی کرده و در نهایت به پیشنهاد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گنجانده میشود.

 

 

مرداد سال گذشته بود که رسانه‌ها از دستگیری یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به‌اتهام جاسوسی خبر دادند؛ خبر چندی بعد یعنی در تاریخ هفتم شهریور 95 از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه تأیید شد.

 

دهم خرداد ماه امسال بود که محسنی اژه‌ای از صدور حکم متهم این پرونده خبر داد و گفت: در ارتباط با این پرونده حکم دادگاه بدوی صادر شده اما قابل اعتراض است و طبعاً بعد از صدور حکم قطعی، قابلیت اطلاع‌رسانی دارد. در این پرونده اجمالاً حکم حبس صادر شده اما به‌لحاظ قانونی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه کنم.

 

 یک منبع آگاه به تسنیم نیز گفته است: «پرونده در دادگاه تجدیدنظر نیز مورد بررسی قرار گرفت و شعبه دادگاه تجدید نظر رأی شعبه بدوی یعنی 5 سال حبس را تأیید کرد و حکم متهم این پرونده قطعی شد».

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون