تاریخ خبر: کد خبر: 8984

شنیده‌های قاصدنیوز/

غلامرضا انصاری چهره کاملا سیاسی اصلاح‌طلب‌ها، گزینه شهرداری مشهد/ با قائم مقام «حزب مشارکت2» بیشتر آشنا شوید

آنچه نوشته شد تنها بخشی از رفتارهای سیاسی غلامرضا انصاری است. حالا باید دید شورای شهر مشهد به چه دلیل در پی شهردار کردن یک چهره اصلاح‌طلب تندرو و کاملا سیاسی است.

غلامرضا انصاری چهره کاملا سیاسی اصلاح‌طلب‌ها، گزینه شهرداری مشهد/  با قائم مقام «حزب مشارکت2» بیشتر آشنا شوید

به گزارش «قاصدنیوز»، بنابرشنیده‌ها، غلامرضا انصاری عضو اضلاح طلب شورای چهارم تهران، یکی از گزینه‌های شورای اصلاح‌طلب شهر مشهد برای شهرداری این شهر است.

 

غلامرضا انصاری دارای مدارک دکتری علوم آزمایشگاهی، MPH سالمندی و دکترای مدیریت رفاه اجتماعی می باشد.

 

او  نماینده مردم مشهد و کلات در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در سالهای ۱۳۷۶ الی ۱۳۸۰،سفیر ایران در روسیه (ترکمنستان) در ژوئن ۲۰۰۵ تا ۲ اکتبر ۲۰۰۸ بوده است. راه‌اندازی ارمغان بهزیستی، تأسیس المپیک ویژه معلولین ذهنی، طراحی و اجرای بیش از ۳۰ طرح در حوزه سلامت اجتماعی برخی از اقدامات انصاری در دوره ریاست سازمان بهزیستی بود. (ویکی‌‌پدیا غلامرضا انصاری)

 

به نوشته نسیم آنلاین، غلامرضا انصاری همچنین رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خانه‌سازی ایران است. شرکتی وابسته به سازمان تامین اجتماعی که سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد هم از اعضای هیئت مدیره آن است.

 

انصاری از مدافعان جدی شورای شهر اول تهران است. شورایی که به دلیل افراطی‌گری اعضای تماما اصلاح طلب، توسط وزارت کشور دولت اصلاحات منحل شد. انصاری در توصیف این شورا می‌گوید: شورای شهر در دوره اول اقدامات ارزشمند، زیربنایی و اساسی انجام داد. این شورا مظلوم واقع شد و جوسازی‌های سیاسی و فضای سیاسی آن زمان کارهای ارزشمند آن را تحت‌الشعاع قرار داد.

 

وی همچنین معتقد است که اگر همان روند شورای اول پیش می‌رفت وضعیت بهتر بود. او در جایی گفته بود شورای شهر(تهران) به بلوغ جسمی رسیده اما از نظر عقلی یک طفل 6ماهه است که باید به آن شیر داد!

 

انصاری همچنین می‌گوید سال اولی که مسجد جامعی ریاست شورا را بر عهده داشت اقدامات قابل قبول بود اما با تغییر ریاست حالت شورا هیئتی شد.

 

غلامرضا انصاری در جلسه علنی شورای شهر در شهریور 94 نیز با اظهارنظری جالب تیتر چند رسانه شد. انصاری در این جلسه که به موضوع طرح جامع روشنایی و نورپردازی فضاهای شهرتهران اختصاص داشت در اظهار نظری گفت: یکی از راهکارهای اصولی پرداختن به آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و زنان خیابانی این است که با نورپردازی صحیح به شادابی و نشاط جامعه کمک کنیم و از استرس شهروندان بکاهیم!

 

غلامرضا انصاری عضو برجسته‌ هیأت مؤسس حزب اتحاد ملت نیز هست. در زمان اعلام آمادگی این حزب برای کار تشکیلاتی و اخذ مجوز، برخی رسانه‌ها نسبت به نزدیکی خط و مشی این حزب با حزب منحله و تندرو مشارکت هشدار داده بودند اما وزارت کشور اهمیتی به این هشدارها نداد.

 

روزنامه کیهان نیز در گزارشی با تیتر «حزب منحله مشارکت در پی تغییر تابلو برای بازگشت بی‌هزینه» از قول سخنگوی وقت کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: افراد حزب منحله مشارکت نباید بتوانند حزب دیگری با نام جدید تاسیس کنند چرا که این احیای حزب مشارکت محسوب می‌شود و به فضای سیاسی کشور خسارت وارد می‌کند.

 

دبیرکل حزب اتحاد ملت علی شکوری راد نماینده مردم تهران در مجلس ششم و عضو شورای مرکزی و از اعضای اصلی حزب منحله مشارکت است. او از محکومان امنیتی است.

 

غلامرضا انصاری قائم مقام حزب اتحاد ملت است.

 

آنچه نوشته شد تنها بخشی از رفتارهای سیاسی غلامرضا انصاری است. حالا باید دید شورای شهر مشهد به چه دلیل در پی شهردار کردن یک چهره اصلاح‌طلب تندرو و کاملا سیاسی است.

کلمات کلیدی

  • س 0 0

    کاش مهندس پژمان برگرده
    هرچند فکر کنم حتی اگر ایشان رو هم برگردونند باز هم افراطی گری های شورای شهر ایشون رو هم خراب میکنه

ارسال نظر

تریبون