تاریخ خبر: کد خبر: 8853

شهلا منتخب شورای پنجم: برای مدیریت شهر نیازمند همراهی همه اقشار و جناح‌ها هستیم

رویکرد شورای پنجم رویکرد تعامل با تمام جناح‌های سیاسی و مذهبی در شهر خواهد بود. برای مدیریت شهر و فائق آمدن بر مشکلات شهری نیاز به همراهی همه اقشار مختلف در شهر هستیم.

به گزارش«قاصدنیوز»، امیر شهلا منتخب شورای پنجم در گفتگویی اظهار کرد: رویکرد شورای پنجم رویکرد تعامل با تمام جناح‌های سیاسی و مذهبی در شهر خواهد بود. برای مدیریت شهر و فائق آمدن بر  مشکلات شهری نیاز به همراهی همه اقشار مختلف در شهر هستیم.

 

وی افزود: باید جناح‌های سیاسی با تمام اختلافات در دیدگاهها و سلایق برای اداره شهر با یکدیگر همکاری کنند، شهر موجودی زنده است و برای تداوم حیات آن نیاز به مشارکت همه است.

 

منتخب شورای پنجم شهر در رابطه با بحث انتخاب شهردار افزود: تا امروز هیچ گمانه زنی در رابطه با شهردار مشهد انجام نشده در شورا نیز در صدد این هستیم تا بر اساس شاخص و معیارهای مدیریتی شهردار خوب و مدیری برای شهر انتخاب کنیم.

 

شهلا گفت: مهمترین موردی که در شورای پنجم مد نظر اعضا است شفافیت حداکثری در برنامه های شورا و ارتباط خوب با موکلین خودخواهد بود، باید تمامی عملکردها در شورای پنجم برای مردم شهر مشهد شفاف باشد.

 

وی افزود: مردم باید به شورای شهر مشهد بعنوان یک ویترین شیشه‌ای نگاه کنند و تمامی تصمیمات شورا را بصورت شفاف به مردم گزارش بدهند.

 

منتخب شورای پنجم شهر با اشاره به فضای موجود در شهر افزود: توجه به نسل جوان، ترویج فرهنگ نشاط اجتماعی، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر مشهد مهمترین مولفه برای شورای پنجم است. همه گروهها، تشکل ها و گروههای صنفی در حوزه ها و خدمات شهر با شورا پنجم همکاری کنند.

 

منبع: مشهد پیام

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون