تاریخ خبر: کد خبر: 8678

با صدور پیامی خطاب به اجلاسیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ یک منبع آگاه: آقای رئیسی در اجلاسیه جمنا سخنگویی نداشته‎اند

آیت الله رئیسی با صدور پیامی خطاب به اجلاسیه جمنا نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کرد.

آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ یک منبع آگاه: آقای رئیسی در اجلاسیه جمنا سخنگویی نداشته‎اند

 به گزارش «قاصدنیوز»، آیت الله رئیسی با صدور پیامی خطاب به اجلاسیه جمنا که توسط سید صولت مرتضوی قرائت شد نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کرد. 

 

مرتضوی در این اجلاسیه گفت: آقای رئیسی از اینکه از ایشان دعوت به عمل آمد تا داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را بپذیرد سپاسگزاری کرد. 

 

نماینده آیت الله رئیسی ادامه داد: همه شما هم شناسنامه و هم کارنامه آقای رئیسی را از بنده بهتر می‌دانید و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک برنامه ایشان به سمع و نظر همگان خواهد رسید اما نظر به مراجعات مکرر و درخواست‌های متعدد با اقدامی که ایشان دیروز انجام داده و از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا داد، رسما پذیرش داوطلبی خود را ابلاغ کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور آقای رئیسی در انتخابات جدی است افزود: امیدواریم با قوت و قدرت در این عرصه با حمایت همه جانبه شما این نقش‌آفرینی صورت بگیرد.

 

مرتضوی در پایان سخنان خود متن پیام حجت‌الاسلام رئیسی خطاب به اعضای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را قرائت کرد. متن این پیام بدین شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری دومین مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی گامی ارزنده در راستای وحدت و انسجام نیروهای انقلابی است.

قصد اینجانب حضور در جمع باشکوه نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی بود اما به لحاظ حادثه غیرمترقبه زلزله استان خراسان ضرورت دارد در کنار مردم متدین این دیار باشم، لذا بدین وسیله مراتب تشکر خود را از حسن اعتماد اعضای محترم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام نموده و آروز می‌کنم در اولین فرصت به توفیق زیارت دوستان انقلابی نائل آیم.

 

حجت الاسلام رئیسی سخنگویی نداشته‌اند

همچنین در پی انتشار اخباری از همایش امروز جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص برنامه انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی، یک منبع آگاه در دفتر ایشان اعلام کرد:  حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سخنگویی برای اعلام نامزدی انتخاباتی در همایش امروز نداشتند و صرفا در پیامی شفاهی به چندین نفر از اعضای حاضر در همایش امروز، از حسن ظن برادران انقلابی تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کردند که به زودی توفیق زیارت آنان میسر شود.

 

این منبع آگاه همچنین گفت:حجت‌الاسلام رئیسی ضمن ارج نهادن به اتحاد، انسجام و همدلی همه نیروهای انقلابی و احترام به تلاش‌های گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در این زمینه تصمیم نهایی درباره حضور در انتخابات را مستقلا اخذ کرده‌اند و در وقت مقتضی بی واسطه با مردم در میان خواهند گذاشت.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون