تاریخ خبر: کد خبر: 8331

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حامیان فتنه‌اینگونه برخورد کردند!

درخواست عاجزانه را کنار بگذارید؛ عمل به قانون وظیفه شماست+عکس

نامه‌ای منصوب به معاون دانشجویی، فرهنگی دانشکده پزشکی این دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن با لفظی ملتمسانه و آن هم نه به دلیل عدم رعایت قوانین بلکه به خاطر عدم ایجاد تنش‌های احتمالی، خواستار برداشتن این عکس شده بود!

به گزارش«قاصدنیوز»، در ادامه تندروی تشکل انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برخلاف قوانین جاری بر تشکل‌های دانشجویی، در تابلوی خود عکس یکی از سران فتنه را نصب نمود.

 

تاسف بار تر از این مسئله، نامه‌ای منسوب به معاون دانشجویی، فرهنگی دانشکده پزشکی این دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن با لفظی ملتمسانه و آن هم نه به دلیل عدم رعایت قوانین بلکه به خاطر عدم ایجاد تنش‌های احتمالی، خواستار برداشتن این عکس شده بود!

برد دانشجویی دانشگاه پزشکی مشهد

اما این تشکل در اقدامی که به نوعی بی‌احترامی و دهن‌کجی به این مسئول دانشگاهی محسوب می‌شود، نامه معاون دانشجویی، فرهنگی دانشکده را بر روی عکس رهبر جریان فتنه آمریکایی اسرائیلی سال88 نصب کرد.

 

ضروری است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اگر خود را پایبند به قانون می‌دانند و برای جلوگیری از قانون شکنی‌های این‌گونه و تنش‌های بعدی، مطابق بند 7 ماده 3 آیین‌نامه تشکل‌های اسلامی دانشجویان که تخلفات در تابلوی اعلانات تشکل ها را در چارچوب قانون ﻧﺸﺮﻳﺎت داﻧﺸﺠﻮﻳﻲ ﻗﺎﺑﻞ رﺳﻴﺪگی می‌داند و از سوی دیگر مطابق بند یک ماده3 بخش حدود و حقوق نشریات فرهنگی ذیل ضوابط نظارت بر نشریات دانشجویی، برخورد لازم با تشکل خاطی صورت پذیرد.

کلمات کلیدی

  • افشین 5 0

    یعنی خاک بر سره ما که حتی برای گرفتن حقمون از حلقومه کسانی که 8ماه مملکت و به آتش کشیدن و ناموس و جوونامونو به خطر انداختن هم التماس میکنیم
    خااااک

  • m .a 5 0

    مسولان دانشگاه اگر قصد خیانت ندارند خودشان باید اقدام میکردند.
    بنظر من در مورد مسولان دانشگاه باید اعلام جرم شود (بعلت حمایت از جریان فتنه).

ارسال نظر

تریبون