تاریخ خبر: کد خبر: 7785

یک اتفاق نادر در ائتلاف کامل/

آیا جریان سنتی اصولگرای استان میز وحدت را ترک میکند؟

گفته می شود این جریان سیاسی امکان عمل در چارچوب مدل وحدت اصولگرایان در سطح ملی و پذیرش رای اکثریت جریانهای اصولگرا را نداشته و برای حفظ خط قرمز خود و اصرار به داشتن سهم خاص برای عناصر مورد نظر خود به هر قیمت، احتمالا جلسات ائتلاف وحدت اصولگرایان را ترک کند.

به گزارش کانال تلگرام «قاصدنیوز»،، شنیده ها از اخبار جمع بندی لیست جریان های اصولگرا در مشهد حکایت از تعیین خط قرمز برای لیست وحدت اصولگرایان با دستور یک فرد خاص در استان به یک جریان سنتی عضو ائتلاف دارد.

 

شنیده شده این جریان بعد از جلسه با وی، اصرار به گنجاندن بی قید و شرط دو چهره متمایل به اعتدال در لیست اصولگرایان دارد که مورد موافقت اکثریت جناح های ارزشی و اضلاع تشکیل دهنده ائتلاف قرار نگرفته است و  بر مرزبندی گفتمانی با حامیان و عناصر متمایل به دولت روحانی تاکید کرده اند.

 

بدین ترتیب گفته می شود این جریان سیاسی امکان عمل در چارچوب مدل وحدت اصولگرایان در سطح ملی و پذیرش رای اکثریت جریانهای اصولگرا را نداشته و برای حفظ خط قرمز خود و اصرار به داشتن سهم خاص برای عناصر مورد نظر خود به هر قیمت، احتمالا جلسات ائتلاف وحدت اصولگرایان را ترک کند.

 

 

شنیده ها و اخبار انتخاباتی مشهد و استان را در کانال تلگرامی قاصدنیوز از طریق لینک زیر دنبال کنید

telegram.me/ghasednews_com

 

 

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون