تاریخ خبر: کد خبر: 7518

حجت الاسلام رسایی در مشهد:

فتنه پیش رو «فتنه اکبر» است/ باید توان 10برابری برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گذاشت/ شورایی کردن و نظارت بر رهبری از حربه‌های دشمن است

وی فتنه پیش رو را فتنه اکبر دانست و تأکید کرد: هر دو انتخابات پیش رو مهم هستند ولی باید توان 10 برابر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گذاشت.

فتنه پیش رو «فتنه اکبر» است/ باید توان 10برابری برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گذاشت/ شورایی کردن و نظارت بر رهبری از حربه‌های دشمن است

به گزارش«قاصدنیوز»، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در «همایش بزرگ از اقتدار ولایت تا حماسه بیعت» در جمع کثیری از بسیجیان و طلاب بسیجی که در مرکز بسیج طلاب مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: به خاطر عظمت و تأثیرگذاری نهم دی ماه 88 در آینده نظام، این روز «یوم الله» معرفی شد.

 

 وی علت ناراحتی عده ای از برگزاری مراسم نهم دی را به 1400 سال پیش مربوط دانست و تصریح کرد: میلاد حضرت محمد (ص) همه مسلمانان جشن می گیرند ولی روز وفات ایشان فقط شیعیان عزاداری می کنند و از پیامبر (ص) یاد می کنند؛ چون اگر برای مسلمانان یادآوری شود سؤالات و حرف هایی به دنبالش خواهد آمد که آنان جوابگویش نخواهند بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: دلیل ناراحتی برخی چهره های شناخته شده از یادآوری نهم دی، عصبانیت و اعتراض میلیونی مردم از اتفاقات قبل و بعد از انتخابات بود که 20 تا 30 میلیون نفر برآورد شده است.

 

نهم دی، نقطه جوش ملت بود

وی عصبانیت و اعتراض مردم در نهم دی را فقط منحصر به اتفاقات روز عاشورا ندانست و خاطر نشان کرد: فتنه گران از یک سال قبل از انتخابات شروع کرده بودند. آنان متقاضی دولت وحدت ملی بودند که سردمدارشان آقای هاشمی بود و در مجلس، اصلاح طلبان و عده ای از اصولگرایان جلسه «اولین همایش 30 سال قانون گذاری» را برگزار کردند و کروبی و هاشمی به عنوان رؤسای سابق سخنرانی کردند و هاشمی زمینه چینی کرد که قرار است در انتخابات تقلب شود.

 

وی به نامه سه روز مانده به انتخابات آقای هاشمی به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: او در نامه گفته بود «من دود آتش برخی احزاب و مردم را می بینم» و نامه قبل از این که به دست رهبر معظم انقلاب برسد در سایت ها پخش شد همراه با عکس هاشمی که این نامه سرآغاز فتنه و کودتا بود.

 

 وی در ادامه اضافه کرد: اتفاقات روز قدس و شعارهای آشوبگران و عدم برائت موسوی و کروبی از آنان و سکوت عده ای، بیانیه 13 آبان موسوی و پاره کردن عکس امام خمینی (ره) در 16 آذر و اعلام موسوی مبنی بر عدم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری راهپیمایی در 25 بهمن؛ مردم را کم کم از آنان جدا کرد و نخاله ها در روز عاشورا به هیئات مذهبی حمله ور شدند و کف و سوت زدند که باعث اعتراض مردم و به جوش آمدن خونشان گردید و در نهم دی ماه فتنه 88 به برکت هوشیاری مردم جمع شد.

 

حجت الاسلام رسایی در پاسخ به این که عده ای مناظره بین احمدی نژاد و موسوی در 14 خرداد را منشأ آشوب ها می دانند خاطرنشان کرد: اگر آشوب ها و دعواها به خاطر مناظره بود دعواها باید در 15 و 16 خرداد اتفاق می افتاد.

 

 وی به شناخت حق و باطل و بصیرت افزایی اشاره و اظهار کرد: حق را باید بشناسیم تا اهلش را بشناسیم. مردم می بینند یاران امام خمینی (ره) و انقلاب روبروی هم هستند و نمی دانند حق با کیست، آنان باید حق را بشناسند تا افراد را بشناسند نه این که حق را از روی افراد بشناسند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حصر سران فتنه پرداخت و تصریح کرد: حکم محاربه، اعدام است ولی طی جلسه شورای عالی امنیت ملی و صلاحدید رهبر انقلاب، حصر آنان انجام شد. رهبر معظم انقلاب صریحا فرمودند «کسانی که قصد بازگشت دارند باید توبه، اصلاح و بیان کنند»

 

وی فتنه پیش رو را فتنه اکبر دانست و تأکید کرد: هر دو انتخابات پیش رو مهم هستند ولی باید توان 10 برابر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گذاشت.

 

مدیر مسؤول هفته نامه 9 دی با بیان این که تاکنون تمام تلاش دشمن در 37 سال گذشته توسط رهبر انقلاب خنثی شده است افزود: دشمن به این فکر است که در نگاه مردم به ولی فقیه تزلزل ایجاد کند و زمزمه های «شورایی کردن رهبری» و «نظارت بر رهبری» از حربه های دشمن است.

 

وی در پایان گفت: تنها راه در امان ماندن از فتنه ها، ولایت مداری است و  باید چشم و گوش مان به رهبر انقلاب داشته باشد.

 

منبع: رسا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون