تاریخ خبر: کد خبر: 7461

در دانشگاه آزاد مشهد مطرح شد/

پاسخ جالب غرضی درباره شورایی شدن رهبری و حصر سران فتنه

مسائل مهم‌تری از حصر سران فتنه در کشور ما وجود دارد و من اگر رئیس‌جمهور شوم می‌گویم که حق عامه بر حق خاصه ارجحیت دارد و حق این همه انسان بیکار ارجحیت دارد بر عده‌ای که معتقدند حق آنها ضایع شده است.

پاسخ جالب غرضی درباره شورایی شدن رهبری و حصر سران فتنه

به گزارش «قاصدنیوز»، مهندس سید محمد غرضی عصر روز گذشته در همایش «انقلاب اسلامی و افق پیش‌رو» در سالن اجتماعات مجتمع علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پیرامون ماجرای شورایی شدن رهبری گفت: عده‌ای معتقد هستند که مدیریت باید تقسیم شود و عده‌ای می‌گویند که باید شورایی باشد، یعنی اینکه کاندیداها را فقهای مختلف تأیید کنند و پس از اینکه این افراد با طرز فکرها و نظریات مختلف وارد کارزار شده‌اند؛ اینجا همان جایی است که بر سر رهبری دعوا می‌شود و گروه‌هایی می‌گویند این شخص باشد و گروهی دیگر می‌گویند باید فرد دیگری باشد.

 

غرضی تشریح کرد: هیچ منبع مدیریتی مسئولیت شورایی را تأیید نمی‌کند، چراکه می‌‌داند که مسئولیت شورایی جواب نمی‌دهد، شورا در مورد قانون‌گذاری صحیح است، اما اداره کشور به صورت شورایی انجام نمی‌شود.

 

وی عنوان کرد: ما نمی‌‌توانیم یک وزارتخانه را به صورت شورایی اداره کنیم و شما اطمینان داشته باشید که اگر زمانی بحث حکومت شورایی مطرح شد، بدانید که عده‌ای به دنبال سهم‌خواهی هستند.

 

وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن در ارتباط با مسئله رفع حصر سران فتنه بیان کرد: ما می‌خواهیم کشور آباد شود و مسائل مهم‌تری از این مورد هم در کشور ما وجود دارد و من اگر رئیس‌جمهور شوم می‌گویم که حق عامه بر حق خاصه ارجحیت دارد و به نظر بنده حق این همه انسان بیکار ارجحیت دارد بر عده‌ای که معتقدند حق آنها ضایع شده است.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

  • 0 0

    مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه 9دی سخنران: حجت الاسلام حمیدرسایی نماینده مجلس شورای اسلامی موضوع:خطر نفوذ زمان:چهارشنبه 10/9بعداز نماز مغرب ساعت17:15 مکان :مشهد خیابان شهید فرامرزعباسی نبش فرامرز21 مسجد امام علی(ع)

ارسال نظر

تریبون