تاریخ خبر: کد خبر: 7338

اجازه ورود افراد زاویه‌دار با ولایت به مجلس را ندهید

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: نمی‌توان در حوزه اجرا و مجلس افرادی را گذاشت که با انقلاب امام حسین(ع) و ولایت زاویه‌ دارند و شما مردم این افراد را انتخاب می‌کنید، لذا بدانید که شما جایگاه ویژه‌ای دارید و باید در این امور توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اجازه ورود افراد زاویه‌دار با ولایت به مجلس را ندهید

به گزارش قاصدنیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در سخنرانی به مناسبت ایام پایانی صفر که در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان این که انقلاب کربلا با وجود امام حسین(ع) اجرایی و عملیاتی شد، گفت: عملیاتی شدن این انقلاب با زمینه‌سازی امام حسن(ع) رخ داد، هرکدام از ائمه(ع) نیز در ارتباط با این انقلاب نقشی ایفا می‌کردند و امام رضا(ع) نیز احیاگر این انقلاب بودند.

 

وی افزود: دلیل امام زمان(عج) در زمان ظهور نسبت دادن خود با امام حسین(ع) برای روضه‌خوانی و عزاداری نیست، بلکه برای اصلاح‌طلبی بوده و به معنای اینکه انقلاب امام حسین(ع) هنوز هم باقی است و من برای پیروزی انقلاب امام حسین(ع) آمده‌ام.

 

امام‌ جمعه مشهد بیان کرد: فرهنگ جامعه اسلامی با پیامبر بود و زمانی که مسلمانان در جنگ احد مورد محاصره قرار گرفتند در کنار پیامبر، فقط امام علی(ع) باقی ماندند و مابقی یا شهید شدند یا فرار کرده بودند و امام علی(ع) از جان پیامبر دفاع کردند و در برابر ۳ هزار نفر ایستادند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: در منطقه‌ای نیز که کفار جنگ احد کمین کرده بودند تا مجدد به مدینه حمله کنند، پیامبر اعلام کردند فقط کسانی که در جنگ احد حضور داشتند به این جنگ بیایند در حالی‌ که افرادی که در این جنگ بودند اکثراً زخمی بودند و زمانی که این موضوع به کفار قریش رسید، آنها ترسیدند و خیال کردند لشکر پیامبر تجدید قوا کرده و بر همین اساس فرار کردند.

 

دشمنان اسلام به هر نحوی در مقابل مسلمانان مجهز می‌شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز دشمن اسلام می‌خواهد به هر نحوی مجهز باشد اما مسلمانان باید بدون هیچ ترسی و با تأکید بر ایمان خود برابر دشمن بایستند.

 

وی عنوان کرد: از جریان دو ماه عزاداری محرم و صفر و انقلاب کربلای امام حسین(ع) باید امروز درس بگیریم و نباید از تهاجم نظامی دشمن بترسیم، امروز برخی دنبال آن هستند و به ما می‌گویند نباید با قدرت‌های بزرگ درگیر شوید در حالی‌ که خداوند با هیچ تجهیزات جهانی و هیچ قدرت اقتصادی که ما را تحریم می‌کند قابل برابر نیست.

 

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: بعد از رحلت پیامبر فرهنگ دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی تغییر یافت و فرهنگ پول‌پرستی و خوش‌گذرانی در بین مردم پیاده شد و حتی برخی از حاضران جنگ احد شمشیر در برابر امام علی(ع) گرفتند و همان مردم علیه امام حسین(ع) در کربلا ایستادند.

 

اجازه ورود افراد زاویه دار با ولایت به مجلس را ندهید

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: من و شمایی که در این مقطع زمانی زندگی می‌کنیم و ادعا می‌کنیم کربلایی هستیم و عزاداری کرده‌ایم باید بدانیم معیار حسینی بودن این است که دین به‌ صورت کامل وارد زندگی شود و نمی‌توانیم جریان کشور را با فریادهای دشمن بسازیم و از دشمن بترسیم، این حسینی‌بودن نیست.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: نمی‌توان در حوزه اجرا و مجلس افرادی را گذاشت که با انقلاب امام حسین(ع) و ولایت زاویه‌ دارند و شما مردم این افراد را انتخاب می‌کنید، لذا بدانید که شما جایگاه ویژه‌ای دارید و باید در این امور توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون