تاریخ خبر: کد خبر: 7067

آمریکایی‌ها در تمام نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند

اسناد لانه جاسوسی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در تمام نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند.

آمریکایی‌ها در تمام نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند

به گزارش «قاصدنیوز»، استاد رحیم پور ازغدی در نماز جمعه 8 آبان ماه تهران نکات مهمی را پیرامون موضوع «نفوذ» ایراد نموده است.

 

بخش‌هایی از بیانات منتخب وی بدین شرح است:

 

✅ اسناد لانه جاسوسی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در تمام نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند.

 

✅ در اسناد آمده مثلا برای فلان آدم اصلا اسم پول را نیاورید. برخی را فرزندانشان را در دانشگاه‌هایشان به بهانه تحصیل می‌بردند.

 

✅ روی افرادی که از نظام به دلیلی عصبانی می‌شدند کار می‌کردند و نوشته در اسناد که الان وقت جذب این افراد به شبکه نفوذ است.

 

✅ در اسناد می‌نویسد فلانی جاه طلب است و از این طریق برای جذبش وارد می‌شوند. ارتباطات دانشگاهی و رسانه‌ای و ... هم برای جذب افراد استفاده می‌کنند.

 

✅ در اسناد می‌گوید چون اسلام  و انقلاب را نمی‌توانیم سرنگون کنیم باید دو نوع اسلام معرفی کنیم یک اسلام افراطی و یکی اسلام میانه رو که همان مذهب با تفسیر لیبرال دموکرات است که البته هم مذهبی باشد و هم سرکردگان معممی داشته باشد.

 

✅ این خط که ما مسئول عدالت اجتماعی در جهان نیستیم و فقط به خودمان برسیم و آمریکا هم دشمن ما نیست مولفه‌های اسلام میانه رو از نظر اسناد لانه جاسوسی است. این اسناد انگار برای امروز نوشته شده‌است.

 

✅  در اسناد نوشته شده چون امکان روی کار آمدن دولتی مخالف خمینی وجود ندارد، باید روی دولتی که هم طرفدار خمینی باشد و هم مدافع منافع آمریکا باشد کار کنیم و بعد تلاش کنیم به تدریج امکان روی کار آمدن دولتی مخالف خمینی را فراهم کنیم.

 

✅ در اسناد  به بعضی ها حقوق مادی می‌دهد به بعضی حمایت سیاسی می‌دهد، به حاه طلبی برخی کمک می‌کند. به حزب خلق مسلمان می‌گوید روزنامه بزن و حتی پول، آمورش روزنامه نگاری  و حتی مقاله را هم به آن حزب ظاهرا چپ می‌دهد.

 

✅ یک پروژه تعریف کرده که آدم نماز شب خوان، سلطنت طلب، کمونیست و لیبرال در یک پروژه عمل می‌کنند که اغلب حودشان هم نمی‌دانند چه کار می‌کنند. می‌گوید ما یک نقشه جامع داریم که هر کدام از این‌ها در این نقشه دارند وظیفه خود را (بعضا بدون اطلاع و بدون گرفتن حقوق مستقیم) انجام می دهند.

 

✅ می‌نویسد در درون انقلاب عده‌ای که دارای وجهه و سابقه انقلابی هستند را به کار گیریم تا با گفتن این که مرگ بر آمریکا نگویید و باید به فکر خودمان باشیم و با قدس کاری نداشته باشیم انقلاب را در خودش مدفون کنند و بعد هم خود انقلاب را مدفون کنند.

 

✅ در مورد خط میانه امام آن‌ها را مانند ابوسفیان می‌خواند که می گوید از اسلام می‌ترسند به خاطر منافع خودشان. البته امام می‌گوید ابوسفیان از این‌ها بهتر است چون حداقل به بیگانه وابسته نیست.

 

✅ روی افراد موثر کار می‌کنند. برای چند هزار نفر پرونده ویژه دارند. برای خودش و خانواده‌اش و اطرافیانش تا ببینند چطور می‌توانند از او استفاده کنند. روی روانشناسی افراد کار می‌کنند و نقاظ قوت و ضعف او را پیدا می‌کنند و از او بهره می‌برند. بعضی از شما مسئولین جمهوری اسلامی جاسوس هستید.

 

✅ در بیت مرجع تقلید هم این‌ها آدم نفوذ می‌دهند. روی نسل جوان تحت عنوان گردشگری و توریسم و ارتباطات دانشگاهی کار می‌کنند. کسانی دنبال پست و مقام هستند و آن‌ها را شناسایی می‌کنند و رویشان کار می‌کنند.

 

✅  همه خط این است که باید عده‌ای مذهبی میانه رو روی کار بیایند که هم اسم امام خمینی را با احترام یاد کنند، اما در واقع خط او را قبول نداشته باشند.

 

✅ در اسناد هست که در مجلس اول طرح داشته اند که چه کسانی و گروه‌هایی بیایند روی کار که مذهبی و البته غرب گرا میانه رو باشند. الان هم دقیقا همین طرح را برای مجلس آینده دارند. وزیر خارجه آمریکا و انگلیس همین ماه پیش صریحا گفتند که باید کمک کنیم جریاناتی به مجلس بروند که در بیان و حرف امام و رهبری و انقلاب را قبول دارند ولی در عمل طرفدار منافع آمریکا باشند.

 

✅ روی فرزندان مسئولان به بهانه تحصیل و دانشگاه کار می‌کنند تا آن مسئول را به خط مد نظر خودشان ببرند. البته همه از اول حقوق بگیر نیستند، اما کم کم رویشان کار می‌کنند و فردی که اول مخالف بود و همکاری نمی‌کرده در اسناد هست که بعدا شماره حساب می دهد به قرار گاه سیا در تهران.

 

✅  در اسناد می‌گوید ما در جمهوری اسلامی رودررویی قطعی خواهیم داشت بین افراطیونی که دنبال تشکیل حکومت اسلامی انقلابی هستند و کسانی که می‌خواهند دیگر سخنان خمینی شنونده در ایران نداشته باشد. می‌گوید که باید اینقدر فشار اقتصادی وارد کنیم که مردم به خیابان بریزند و تظاهرات کنند و به طور موازی از جریان‌های چپ و تجزیه طلب و مذهبی‌های مخالف امام استفاده کنیم.

 

✅ مسئول قرارگاه سیا می‌گوید آن چه من به دنبال آن هستم تشکیل ائتلافی شامل لیبرال‌ها، میانه روهای مذهبی، غربگراها و نظامیان سابق که همه میانه رو هستند تا آماده باشند برای وقتی که فرصت حضور خیابانی آن‌ها باشد. امروز هم عین همین طرح را دارند.

 

✅ فردی در اسناد معرفی می‌کند که به مامور سیا می‌گوید من ضد شاه هستم، ضد آمریکا هم هستم، مذهبی هم هستم اما  میانه رویم و می‌خواهم جلوی افراط را بگیرم و برای همین هم حاضرم با آمریکا همکاری کنم.

 

✅ مذاکره دولت موقت اول در باره گروگان‌ها بود اما به تدریج در هر موضوعی و به هر بهانه‌ای مثل آب و هوا و رنگ کفش و ... این جلسات را تکرار می‌کردند. در اسناد هست که به وزارت خارجه آمریکا توصیه می‌کند به هر بهانه‌ای باب مذاکرات باز باشد حتی اگر هیچ فایده‌ای نداشت.

 

✅ مذاکره به ما هو مذاکره برایشان موضوعیت دارد. می‌نویسد فقط یک خط را باید در بین مسئولان جمهوری اسلامی جا انداخت و این سوال هم این است که «مذاکره با آمریکا چه ضرری برای ما دارد» . چرا اینقدر اصرار دارد چون این رفتار در دنیا پیام دارد. هدف این است که تماس‌های گاه گاه مخفی تبدیل به ارتباط آشکار مستمر شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون