تاریخ خبر: کد خبر: 5935

چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟

به استناد خون 17 هزار شهیدی که از رئیس‌جمهور تا کاسب ساده توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده‌اند، یک سوال بزرگ در ذهن ایجاد می‌شود که چرا فرانسه بخشی از خاک کشورش را برای پناه دادن، در اختیار این تروریست‌های فراری‌ قرار داده است؟

به گزارش قاصدنیوز، با پایان یافتن مذاکرات و اعلام به نتیجه رسیدن جمع‌بندی مذاکرات در وین و راه افتادن موجی از دیپلماسی‌های فعال کشورهای مختلف و به خصوص غربی با ایران، شاهد شدت یافتن رفت و آمد سران کشورهای غربی به ایران هستیم. رفت و آمدهایی که در برخی موارد باعث بروز تنش‌هایی در بدنه جامعه ایرانی شد.

 

پیش از همه، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای رقم زدن آینده‌ای شاید بهتر برای قاره کوچکش، و سبقت گرفتن از شریک آمریکایی خود در همکاری با ایران وارد کشورمان شد و مورد استقبال مسئولین قرار گرفت. در مرحله بعد، این لوران فابیوس است که با چمدانی از آرزوها وارد ایران خواهد شد. خبر ورود وی نه تنها چندان خوشایند مردم ایران واقع نشد بلکه موجی از اعتراضات را علیه او در فضای جامعه ایرانی به راه انداخت.

 

در این باره باید گفت، شروع این جریان مخالفت از زمانی شروع شد که گزارشی با عنوان «پشت پرده آلوده کردن مردم ایران به ایدز توسط فرانسه» درباره دست داشتن فرانسه در ارسال خون‌های آلوده به ویروس ایدز به ایران و چند کشور دیگر در فضای مجازی منتشر شد. مدتی پس از انتشار این مطلب و منتشر شدن خبر سفر لوران فابیوس به ایران به عنوان متهم دست داشتن در این پرونده، موجی از اعتراضات، فضای مجازی را فرا گرفت تا حدی که برخی رسانه‌های غربی از جمله فرانس24 نیز نسبت به این واکنش‌های اجتماعی در ایران ساکت نماندند و آن را پوشش دادند. این رسانه‌ها این مطلب را عنوان «فابیوس در تهران مورد استقبال قرار نمی‌گیرد» در خروجی خود قرار دادند.

 

از سویی دیگر و فراتر از آن باید گفت که فرانسه به عنوان یکی از اعضای گروه 1+5 که در مذاکرات با ایران مشارکت فعال داشت و البته همواره جای خالی رژیم صهیونیستی را با تمام وجود پر می‌کرد، به غیر از آنچه که در بالا ذکر شد، خیانت‌های دیگر و البته بزرگتری را در حق مردم ایران روا داشته و آن چیزی نیست جز پناه دادن به یکی از خونریزترین گروهک‌های تروریستی در جهان یعنی گروهک تروریستی منافقین یا همان گروهک مجاهدین خلق.

 

قرارگاه اروپایی سازمان مجاهدین خلق در نزدیکی شهرک حومه‌ای اورسورواز Auvers-sur-Oise در استان سرژی پونتواز Cergy-Pontoise در کشور فرانسه از زمان پیدایش خود با تأیید دولت وقت فرانسه نقش مقر سرفرماندهی جنگ مسلحانه این سازمان علیه جمهوری اسلامی را به اشکال مختلف ایفا کرده است. این مکان به نوعی نقشی که پادگان اشرف در عراق ایفا می‌کند را در اروپا برای گروهک منافقین به عهده دارد. بعد از سقوط دیکتاتوری صدام حسین در عراق نقش این پادگان دو چندان شد.

 

کارنامه فرانسه، از پناه دادن به منافقین تا خون‌های آلوده + تصاویر

موقعیت جغرافیایی شهرک منافق‌نشین در فرانسه

 

پادگان مریم رجوی در فرانسه در عین حالی که تنظیم‌کننده مناسبات داخلی (درون تشکیلاتی) سازمان است، روابط بیرونی را نیز تنظیم می‌نماید و مسئولیت تمامی اتفاقاتی که از ناحیه منافقین (چه در پادگان اشرف در عراق و در هر نقطه دیگر جهان) به وقوع می‌پیوندد به عهده این مقر می‌باشد.

 

بنابراین پادگان مریم در استان سرژی پونتواز در کشور فرانسه مشابه پادگان اشرف در استان دیاله در کشور عراق یک مقر ژئوپلیتیک (تشکیلاتی، نظامی، سیاسی، تبلیغی، نیرویی، مالی، و . . .) از بیرون و یک مقر کنترل نیروها (ایدئولوژیک) از درون به حساب می‌آید که هر دو مقر البته تأثیرات مخربی بر محیط خود علاوه بر ساکنین اصلی خود داشته‌اند.

 

 

از سوی دیگر دفتر دادستانی پاریس در شهریور ماه سال جاری تایید کرد که پرونده موجود در دستگاه قضایی این کشور علیه 9 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین مختومه اعلام شد. قضات فرانسوی آقای Marc trevidic و خانم Jean duye که مسئول پرونده مریم رجوی بودند، این پرونده را در حالی که می‌توانست به یکی از بزرگترین پرونده‌های تروریستی جهان بدل شود، در کمال ناباوری مختومه اعلام کردند.

 

کارنامه فرانسه، از پناه دادن به منافقین تا خون‌های آلوده + تصاویر

 

چندی پیش نیز صدای آمریکای فارسی در گزارشی نوشت: گردهمایی سالانه گروهک تروریستی منافقین با عنوان «گردهمایی سالانه مقاومت ایران» در حومه شمالی پاریس برگزار شد. هواداران و اعضای سازمان مجاهدین خلق در این تجمع حاضر شدند. شعار این تجمع اتحاد در برابر اسلام‌گرایی افراطی و تروریسم و تغییر رژیم در ایران بود. شماری از شخصیت‌های آمریکایی، نظیر جان بولتون و همچنین شخصیت‌هایی از آلمان و فرانسه از جمله برنارد کوشنر، وزیر خارجه پیشین این کشور از سخنرانان این مراسم بودند.

 

لذا باید دانست که با همه شدتی که موج مخالفت‌ها رسانه‌ای با ورود لوران فابیوس به تهران داشت، مردم ایران هرگز خیانت گروهک تروریستی منافقین و در کنار آن همکاری فرانسه در پناه دادن به آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.

 

کارنامه فرانسه، از پناه دادن به منافقین تا خون‌های آلوده + تصاویر

 

به زعم تمام مدارک و شواهدی که از تروریست بودن این عده در دست است و به استناد خون 17هزار نفر شهیدی که از رئیس‌جمهور تا کاسب ساده توسط این‌ها به شهادت رسیده‌اند، یک سوال بزرگ در ذهن ایجاد می‌شود و آن اینکه دولت فرانسه با همه ادعایی که در مبارزه با تروریسم دارد، چرا بخشی از خاک کشورش را پناه‌گاهی برای تروریست‌های فراری‌ای قرار داده است که حتی اکنون هم دست از اقدامات خود برنمی‌دارند؟

 

با توجه به همه آنچه که در بالا ذکر شد، فابیوس، این دوست خوب صهیونیست‌ها و رفیق شفیق سعودی‌ها، آمده است تا شاید بتواند آبروی از دست رفته کشور خود را در مصاف با منافع ملی ایران به جوی بازگرداند؛ و احتمالا غافل از آنکه فرانسه به عنوان یکی از سرسخت‌ترین دشمنان جمهوری اسلامی طی سال‌های اخیر، باید هزینه‌های زیادی را برای دوستی با ایران بپردازد.

 

منبع: مشرق

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون