تاریخ خبر: کد خبر: 5684

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «قاصدنیوز»:

بنی‌هاشمی: توافقی که همه تحریم‌ها را حذف نکند ذلّت است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر این‌که تحت هیچ شرایطی نباید بازرسی‌های مراکز نظامی خود را بپذیریم گفت: اگر تمام تحریم‌ها حذف نشود و یا مثلاً فقط بعضی از تحریم‌ها حذف گردد، این نامش توافق نیست بلکه پذیرفتن ذلّت است و هیچ آدم عاقلی نباید این کار را بکند.

بنی‌هاشمی: توافقی که همه تحریم‌ها را حذف نکند ذلّت است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «قاصدنیوز» اظهار داشت: اگر ما توافقی را بپذیریم که در عین حال تحریم‌ها لغو نشود و بازرسی‌های غیرمتعارف هم انجام گیرد هیچ‌چیزی را به دست نیاورده‌ایم.

 

سید هاشم بنی‌هاشمی با تأکید بر این‌که تحت هیچ شرایطی نباید بازرسی‌های مراکز نظامی خود را بپذیریم گفت: اگر تمام تحریم‌ها حذف نشود و یا مثلاً فقط بعضی از تحریم‌ها حذف گردد، این نامش توافق نیست بلکه پذیرفتن ذلّت است و هیچ آدم عاقلی نباید این کار را بکند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: خطوط قرمزی که مشخص‌شده است یک منطقی دارد که آن حداقلی است که می‌شود برای چهارچوب توافق که این را هم مجلس برایش قانون گذاشت و هم‌اکنون هم شورای نگهبان تصویبش کرده و به دولت هم ابلاغ‌شده است.

 

بنی‌هاشمی در پایان افزود: اگر خارج از این قواعد توافقی شکل بگیرد حقیقتاً ما چیزی به دست نیاورده‌ایم زیرا هدف مذاکرات هسته‌ای توافق نیست بلکه هدف فوایدی است که توافق می‌تواند داشته باشد. لذا اگر محدودیت‌هایی را هم می‌پذیریم باید در قبال آن، چیزی به دست بیاوریم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون