تاریخ خبر: کد خبر: 5377

ترفند تحریف امام تاریخی است/ می‌گفتند مسیح در «شام آخر» از الکل استفاده کرد!

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: مردم با جان و دل پیشتیبان رهبر خواهند بود ولی در این میان کسانی راهبرد دیگری را مدنظر دارند، راهبرد لیبرالی و غرب زده که نشات گرفته از مکاتب مختلف می‌باشد. شاهدیم این افراد در این روزگار نمی‌توانند صحت خود را برای مردم اثبات کنند بنابراین خواهان ایجاد تشنج در جامعه هستند.

ترفند تحریف امام تاریخی است/ می‌گفتند مسیح در «شام آخر» از الکل استفاده کرد!

به گزارش قاصدنیوز، رضا روستاآزاد، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف ، با اشاره به اینکه نباید رجال و طیف‌های سیاسی برداشت‌های خودشان را از امام کنند، گفت: با توجه به تاثیر جدی که امروز ایران در فضای بین الملل داشته و همچنین مسیر چشم انداز بیست ساله انقلاب اسلامی‌مان پیشرفت طبق راهبرد نظام بسیار مهم است.

 

وی تصریح کرد: باید با راهبرد مشخص نظام حرکت کنیم و از خطا در این مسیر اجتناب کنیم. ملت ایران با توجه به تجربه و تاریخ کشورشان راهبردهای حضرت امام را پذیرفته است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه ملت راهبردهای امام را پذیرفته و صحت آن را هم دریافت کرده است اظهار داشت: کما اینکه 35 سال براساس همین راهبرد حرکت کرده‌ایم ابرقدرت‌ها را نیز نفی کرده و به پیروزی رسیده‌ایم. امروز مردم به رهبرشان به عنوان ادامه دهنده همان اصول و آرمان‌ها اعتقاد قلبی دارند و طبق همان حرکت می‌کنند.

 

وی افزود: مردم با جان و دل پیشتیبان رهبر خواهند بود ولی در این میان کسانی راهبرد دیگری را مدنظر دارند، راهبرد لیبرالی و غرب زده که نشات گرفته از مکاتب مختلف می‌باشد. شاهدیم در این روزگار این افراد نمی‌توانند صحت خود را برای مردم اثبات کنند، خواهان ایجاد تشنج در جامعه هستند.

 

روستاآزاد با بیان اینکه برخی از رجال و طیف‌های سیاسی می‌خواهند از حربه فریب برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند تاکید کرد: برخی راه و روشهای خود را به امام نسبت می‌دهند تا توانسته‌اند افکار خود را دنبال می‌کنند، برای مثال بحث آمریکا و شیطان بزرگ که امام معتقد بود رابطه گرگ و میش است، اما برخی در این میان از خاطراتی تعریف می‌کنند که خلاف نظرات امام است.

 

وی بیان داشت: این ترفند جدیدی نیست برای مثال برخی تحریف کنندگان مسیحی بر این اعتقاد بودند که عیسی مسیح نیز در شام آخر عمرش از الکل استفاده کرد. به این ترتیب اطرافیان منحرف حضرت عیسی خواهان بازگشایی راه برای کارهای غلط خودشان بودند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به موضوع مذاکرات 1+5 اظهار داشت: به قول حضرت امام برخی دستگاه حسابگرشان خراب است و هر چه به آنان داده و اطلاعات جدید، داده می‌شود تغییر نمی‌کنند. به جای اینکه این افراد به فکر درست شدن و پیشروی در راه مطلوب باشند می‌خواهند افکار مردم را نیز منحرف کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت در این بحث ورود می‌کنند و بر ماست که این راه را با جان و دل ادامه دهیم.

 

منبع:snn.ir

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون