تاریخ خبر: کد خبر: 5366

«آتنا فرقدانی» پادوی رسانه‌ای بهائیت

اخیراً خبرهایی مبنی بر دستگیری دختر جوانی به جرم انتشار کاریکاتور در صفحه فیس بوکش بازار رسانه‌ها و افراد معاند را داغ کرده است.

به گزارش قاصدنیوز، اخیراً خبرهایی مبنی بر دستگیری دختر جوانی به جرم انتشار کاریکاتور در صفحه فیس بوکش بازار رسانه‌ها و افراد معاند را در شبکه‌های اجتماعی داغ کرده است؛ تا حدی که کمپین‌هایی با همین موضوع به صورت سازمان یافته فعال شده است: «آتنا فرقدانی دختری که تنها به علت کشیدن یک نقاشی انتقادی از دولتمردان ایران در زندان است!»

 

 

*«آتنا فرقدانی» دختری که به پادوی رسانه‌ای بهائیت تبدیل شد

عناصر ضدانقلاب تلاش می‌کنند تا چند کاریکاتور و مطلب درج شده در صفحه فیس بوک آتنا را عامل دستگیری وی نشان دهند، حال آنکه حقیقت با آنچه رسانه‌های ضدانقلاب می‌‌گویند کاملاً متفاوت است.

 

آتنا فرقدانی کیست؟ یکی از افرادی که پس از فتنه 88 به بهانه ضدیت با نظام اسلامی وارد تشکیلاتی بهائیت شد، شخصی با نام «آتنا فرقدانی» است. وی که دختری ساده از یک خانواده نسبتاً متمول تهرانی است بلافاصله پس از قبول شدن در دانشگاه مورد سوء استفاده جریان ضدانقلاب قرار می‌گیرد.

 

اشتیاق برای دیده شدن، «آتنا» را بازیچه تفکرات منحرفی می‌کند که نه تنها در سیاست بلکه در حوزه اخلاق نیز رفتارهای خلاف عفت از آنان سر می‌زند و این فرد مجبور می شود برای تامین منافع این جریان به خواسته های آنان تن دهد؛ «فرقدانی» یکی از پادوهای فتنه 88 است که بواسطه دوستی پدرش با برخی خانواده‌های بهائی کم‌کم به عنصر تبلیغی بهائیت در کشور بدل شد.

 

شیب فعالیت هنجارشکنانه آتنا پس از عضویت در تشکیلات بهائیت و رابطه با نوری زاد تندتر می‌شود تا جایی که وی به پای ثابت تجمعات و فراخوان‌های غیرقانونی سال‌های 89، 92 و 93 تبدیل می‌شود. وی به همراه دیگر اعضای بهائی پس از برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی در تعدادی از تجمعات غیرقانونی حضور پیدا می‌کند؛ آتنا زمانی در خط ضدانقلاب قدم برمی‌دارد و زمانی دیگر پیگیر اهداف فرقه بهائیت می‌شود.

 

گزارش کامل سایت دانا در این خصوص را اینجا بخوانید.

 

منبع:فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون