تاریخ خبر: کد خبر: 5335

بازتاب «همان زیلوی ساده همیشگی» در شبکه‌های اجتماعی

در بین تصاویر منتشر شده از مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تصویری که استفاده از زیلوهای معمول مورد استفاده در حسینیه‌ امام خمینی(ره) را نشان می‌دهد نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

به گزارش قاصدنیوز، با انتشار تصاویر مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک تصویر از نظر کاربران فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ تصویری که استفاده از زیلوهای معمول مورد استفاده در بیت رهبری را نشان می‌دهد.

 

*همان زیلوی ساده همیشگی حسینیه امام خمینی

صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر مقام معظم رهبری تصویری از مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با عنوان «همان زیلوی ساده همیشگی حسینیه امام خمینی» منتشر کرد:

 

 

* پیام آوردن این زیر انداز ساده چیست؟

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در این خصوص نوشته‌ است: به نظر شما پیام آوردن این زیر انداز ساده و همیشگی از بیت رهبری و انداختنش بر روی فرش‌های پر نقش حرم تازه ساخته شده چه بود؟

 

 

یکی دیگر از کاربران نیز این طور نوشت: جانم فدای رهبر ساده زیستم که پاهای مبارکش را فقط بروی زیلویی ساده می‌نهد همان زیلوی ساده همیشگی حسینیه امام خمینی(ره).

 

*ما که الان زیلو زیلو می‌کنیم می‌تونیم ساده زندگی کنیم؟

حسین الهام یکی از فعالان فضای مجازی نیز طی مطلبی در این خصوص نوشت: به نظرتون بحث زیلو تا کی ادامه داره؟ به نظرتون ماها که الان زیلو زیلو می‌کنیم می‌تونیم ساده زندگی کنیم؟ به نظرتون ما باید ضبط صوت و طوطی باشیم یا پیرو ولی جامعه؟ به نظرتون حاضریم برای کمک به کشور کالای هر چند بی‌کیفیت داخلی رو به کالای خارجی ترجیح بدیم؟

 

به نظرتون ما ریشیرکنندگان زیلو حاضریم به ساده ازدواج کردن جوون‌ها تن بدیم؟ به نظرتون اگه خونه یه زوج جوون بریم که زیلو پهن کرده باشن براشون دلسوزی می‌کنیم، یا اونا رو ملامت می‌کنیم، یا تشویق شون می‌کنیم؟ به نظرتون اگه زوج جوونی برای عروسی شون کمتر خرج کنن که زیلوی زیرپای کسی رو به فرش تبدیل کنن سرکوفت نمی‌خورن و تمسخر نمی‌شن؟ بهشون نمی‌گن به شما چه ربطی داره؟

 

اینکه هنوز اونقدر در مرام مدرنیته فرو نرفتیم که زیلوی ساده برامون در حرف محترمه خیلی خوبه، اما امام جامعه به حرف ما نیازی نداره، او پیرو می‌خواد، مرد عمل می‌خواد.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون