تاریخ خبر: کد خبر: 5019

انتقاد سردار باقرزاده از پیام تبریک ظریف به وزیر آل سعود/

پیام تبریک به آل سعود را همراه با پیکر شهدای یمنی می‌فرستادید

این پیام تبریک را همراه با پیکرهای سه شهید یمنی ارسال فرمایید که اخیرا بر اثر شدت جراحات بمباران‌های آل‌سعود در بیمارستان‌های تهران به شهادت رسیده‌اند. پیکرهایی که ما تا کنون طی دو مرحله اعزام با هواپیما نتوانستیم آن‌ها را به ‌وطنشان برگردانیم‌.

پیام تبریک به آل سعود را همراه با پیکر شهدای یمنی می‌فرستادید

به گزارش قاصدنیوز، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایطی که هر روز ‌ده‌ها زن و کودک بی‌گناه و دیگر شهروندان یمنی در خاک و خون می غلتند آیا مصالح کشور اقتضا می‌کند به جنایتکاران آل سعود پیام تبریک صادر کنیم؟


سردار محمد باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از پیام تبریک محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به وزیر امور خارجه جدید آل‌سعود، گفت: اگر یکی از عزیزان آقای ظریف در یمن بود و خدای ناکرده توسط آل‌سعود‌ به شهادت می‌رسید، آیا باز هم به دلیل عرف دیپلماتیک چنین پیامی را صادر می‌کرد؟‌


وی افزود: آیا دستگاه دیپلماسی کشورمان در تشخیص عزت‌، حکمت و مصلحت ناتوان است‌؟ آیا مصالح انقلابی‌‌ کشورمان و عزت ملی و حکمت‌های اداره دستگاه دیپلماسی‌ کشورمان چنین اقتضا می‌کند‌ که برای جنایتکاران آل‌سعود پیام تبریک صادر کنیم؟


مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه من دیپلمات نیستم اما به عنوان یک پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه دارم این نکته را به آقای ظریف یادآوری کنم، اظهار داشت: اگر می‌دانستم شما اصرار داشتید و می‌خواستید پیام تبریک برای وزیر جدید خارجه آل‌سعود ارسال کنید،‌ به شما پیشنهاد‌ می‌دادم‌ این پیام تبریک را همراه با پیکرهای سه شهید یمنی ارسال فرمایید که اخیرا بر اثر شدت جراحات بمباران‌های آل‌سعود در بیمارستان‌های تهران به شهادت رسیده‌اند. پیکرهایی که ما تا کنون طی دو مرحله اعزام با هواپیما نتوانستیم آن‌ها را به ‌وطنشان برگردانیم‌.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون