تاریخ خبر: کد خبر: 4094

دکتر جواد منصوری در گفتگو با«قاصدنیوز»:

سازمان‌های جاسوسی پول می‌دهند تا در مورد پهلوی کتاب نوشته شود/ هزاران برگ سند از حکومت پهلوی وجود دارد

دشمنان جمهوری اسلامی که اخیرا چیزی برای ارائه ندارند دست به دورغ پردازی زده اند. هزاران برگ سند از خود حکومت پهلوی که نتوانستند آن‌ها را نابود کنند وجود دارد.

سازمان‌های جاسوسی پول می‌دهند تا در مورد پهلوی کتاب نوشته شود/ هزاران برگ سند از حکومت پهلوی وجود دارد

دکتر جواد منصوری محقق و پژوهشگر معاصر در گفت‌و‌گو با «قاصدنیوز» در تحلیل علت بزک کردن رژیم پهلوی و دروغ پردازی‌ها در این‌باره گفت: دشمنان جمهوری اسلامی که اخیرا چیزی برای ارائه ندارند دست به دروغ پردازی زده اند. هزاران برگ سند از خود حکومت پهلوی که نتوانستند آن‌ها را نابود کنند وجود دارد.

 

معاون مرکز ملی اسناد کشور افزود: این اسناد شامل جنایات، وابستگی‌ها، مفاسداخلاقی و اقتصادی این حکومت می باشد. نکته مهم این است که این اسناد از دربار، ساواک و نخست وزیران جمع آوری شده است.

 

دکتر منصوری خاطر نشان کرد: از طرف دیگر خود شاه در چهاردهم آبان 57 به تلویزیون آمد و گفت ما قبول داریم فاسق و ظالم هستیم. این را که نمی توانیم انکار کنیم و گفت:«من صدای انقلاب شما را شنیدم و حرف شما را قبول دارم.»

 

منصوری با طرح چند پرسش مهم ادامه داد: باید این سوال را پرسید که ملت ایران به چه دلیل علیه شاه انقلاب کردند؟ یعنی فاسد و ظالم نبود؟ شکنجه گاه و ساواک نداشت؟ و مردم را اعدام نمی کرد؟ اگر خود سران شاه گفتند که این حکومت وابسته و فاسد بود دیگر جای تردید باقی نمی ماند. این مسائل در اعترافات خودشان وجود دارد.

 

سفیر سابق ایران در پکن با اذعان به این که در خارج از کشور سازمان‌های جاسوسی به عده ای پول می دهند، که در مورد شاه و پهلوی کتاب بنویسند گفت: ما سه جلد کتاب در مورد هویدا که سیزده سال نخست وزیر ایران بودچاپ کردیم و این کتاب شامل اسناد بهایی بودن او اختلاس ها و یا فسادهای او می شود. وقتی این کتاب چاپ شد حتی عده در خارج از کشور اظهار تعجب کردند و گفتند ما نمی دانستیم که این رژیم تا این حد فاسد بوده است. بعد از انتشار این کتاب  به فردی بیست و پنج هزار دلار می دهند تا کتابی در رد کتاب ما به نام «معمای هویدا» بنویسد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون