تاریخ خبر: کد خبر: 3842

حجت الاسلام دکتر نبویان در مشهد:

خائن‌تر از خاتمی خود اوست/ ای کاش ما در حصر بودیم!

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه «خاتمی می‌دانست در انتخابات ۸۸ تقلبی صورت نگرفته اما به نظام خیانت کرد»، عنوان کرد: خاتمی باغی است و حکم باغی مشخص است، بر همین اساس باید اذعان کرد که بحث تقلب مطرح نبوده بلکه هدف اصلی فتنه‌گران زدن اسلام و ولایت فقیه است.

خائن‌تر از خاتمی خود اوست/ ای کاش ما در حصر بودیم!

به گزارش «قاصدنیوز»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان دکتر روحانی مبنی بر اینکه «سپاه پول و تفنگ جمع آوری می‌کند»، تصریح کرد: بازوان اجرایی سپاه عامل شکست آمریکا بود، بنابراین آمریکا خون سپاه را می‌خورد، اما چرا برخی به سپاه انتقاد و حمله میکنند.

 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: براندازی اسلام و ولایت فقیه هدف اصلی فتنه گران بود؛ نه تقلب در انتخابات. باید گفت خائن‌تر از خاتمی خود اوست چرا که بنا به سخنان یکی از نمایندگان مجلس، او به میرحسین موسوی نامه‌ای نوشته مبنی بر اینکه من ۸سال در این مملکت رئیس جمهور بوده‌ام و می‌دانم تقلبی در کار نبوده است.

 
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه «خاتمی می‌دانست در انتخابات ۸۸ تقلبی صورت نگرفته اما به نظام خیانت کرد»، عنوان کرد: خاتمی باغی است و حکم باغی مشخص است، بر همین اساس باید اذعان کرد که بحث تقلب مطرح نبوده بلکه هدف اصلی فتنه‌گران زدن اسلام و ولایت فقیه است.

 
نبویان با بیان اینکه «مدعای فتنه‌گران سیاسی نبوده است»، افزود: فتنه‌گران و حامیان آمریکا از همان ابتدای انقلاب و فرار شاه به دنبال براندازی اسلام و اسلام ستیزی بودند.

 
وی با اشاره به اینکه «اصلاح طلبان در انتخابات خبرگان به دنبال رهبرسازی هستند»، یادآور شد: اصلاح طلبان ابتدا وزارت اطلاعات را به عنوان بازوی رهبری مصادره کردند و دری نجف آبادی را برکنار و به جای وی یونسی را انتخاب کردند.

 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تئوری حجاریان مبنی بر فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا ادامه داد: سران فتنه با استفاده از این تئوری به کشاندن برخی از جوانان به خیابان در صدد امتیاز گیری از رهبری بودند آنان درصدد برآمدند تا نیروی انتظامی را مصادره کنند، اما موفق نشدند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: آقای آمریکا! ما شاه را از کشومان بیرون رانیدیم و این مساله درست یا نادرست ربطی به شما در آن سوی مرزها ندارد اما چرا شما تحریم‌ها و فشارها را به ایران تحمیل می‌کنید.

 نبویان


شکستن انحصار علمی غرب توسط ایران عامل افزایش تحریم‌ها است
نبویان با اشاره به پول های بلوکه شده ۲۰ میلیارد دلاری در بانک‌های غربی و عدم اجازه غرب مبنی بر بازگشت این مبلغ تصریح کرد: ۳۷ کشور دنیا در ۸ سال دفاع مقدس پشتیبان عراق بودند و کشورهای فرانسه، آلمان و عربستان، کویت و آمریکا از عربستان حمایت به عمل آوردند.

 
وی با اشاره به اینکه «ارتباط با آمریکا مشکلی را حل نمیکند چرا که اگر آمریکا می‌خواست به صدام کمک می‌کرد»،اظهار کرد: در حال حاضر تحریم‌ها فوق العاده شدید است و علت این امر آن است که ایران در عرصه علم و تکنولوژی انحصار غرب را شکسته است.

 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرستادن میمون به فضا به عنوان دستاورد علمی ایران افزود: غرب مدعی است که این تکنولوژی نباید در اختیار ایران باشد بلکه تنها باید در انحصار غرب بماند.

 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «چرا آمریکا به پاکستان که دارای انرژی هسته‌ای و بمب است تحریمی را تحمیل نمی‌کند»، خاطر نشان کرد: بحث انرژی هسته‌ای ایران از سال ۸۲ آغاز شده، و بنا به سخنان اوباما اگر تحریم ها برداشته شود دشمنی ما با ایران ادامه خواهد داشت چرا که ایران خود از حامیان تروریست است.

 
جمهوری اسلامی با ارائه تئوری ولایت فقیه خط بطلانی بر نظریه لیبرال دموکراسی کشید
نبویان با اشاره به آیاتی از سوره بقره مبنی بر اینکه «کفار هیچ گاه دست از دشمنی شان بر نمی‌دارند»، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب احیای اسلام شد و جهان بینی اسلامی را جایگزین جهان بینی غربی کرد.

 
وی با بیان اینکه «علوم انسانی همچون رشته های مدیریت، اقتصاد و علم سیاسی مبانی‌شان با اسلام شاخ به شاخ است»، ادامه داد: علوم مذکور یا در دانشگاه ناقص است یا از اساس غلط است.

 
نبویان با اشاره به تئوری پایان تاریخ فکویاما یادآور شد: جمهوری اسلامی با ارائه تئوری ولایت فقیه خط بطلانی بر نظریه لیبرال دموکراسی کشید.

 

 وی اضافه کرد: درابتدای انقلاب دانشگاههای تحصیلات تکمیلی به اندازه انگشتان دست نبود اما با عنایت الهی این دانشگاه ها فزونی یافته که این امر موید رشد علم در کشور است.

 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از سخنان افراد جبهه اصلاحات مبنی بر اسلام ستیزی ادامه داد: جملاتی همچون اثبات حق حاکمیت خدا اشکال فراوانی دارد»، به خدا می توان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید»، «اجازه راهپیمایی به هر گروهی داده می شود حتی علیه خدا»، قرآن از هیچ وجهی دارای تقدس نیست»، «آدم و معصومین (ع) بدون نظارت مردم به انحراف خواهند رفت»، با هدف اسلام ستیزی بر زبان آمده است.

 
 
ای کاش ما در حصر بودیم
نبویان با بیان اینکه «این چه طور حصری است که کبابش به جاست، استخرش به جاست، برترین پزشکان از سران فتنه مراقبت می‌کنند و ای کاش ما در حصر بودیم»، تصریح کرد: شمری که سر سیدالشهدا (ع) را برید از جانبازان جنگ صفین و در رکاب امیرالمومنین (ع) بود بنابراین توسل سران فتنه به اینکه ما از یاران امام و خانواده ایشان هستیم دلیلی بر بی‌گناهی‌شان نخواهد بود.

 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «اصلاح‌طلبان به اصولی که ارتباط اندکی با اسلام دارند نیز حمله کرده اند»، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان به دنبال برداشتن مبدا تقویم رسمی و الله اکبر از روی پرچم ایران و جایگزینی عناوین دیگری هستند که این مساله نشان از اسلام ستیزی آنان دارد.

 

جریانات فتنه گر به دنبال کنار زدن رهبری

نبویان در مورد هجوم به ولایت فقیه گفت: از سال 76 فتح سنگر به سنگر اصلاحات شروع شد. سنگر اول قوه مجریه بود که توسط آقای خاتمی که راس فتنه  بود فتح شد و ایشان رییس جمهور شد. سنگر دوم مجلس ششم بود، با ریاست کروبی، و سنگر سوم، به گفته خودشان ولایت فقیه بود که گفتند  اگر همه جا را بگیریم ،و یک جا را نگیریم مشکل حل نخواهد شد. به سراغ رهبری رفتند، این فتنه گران اخیرا و به صراحت گفته اند، که انتخابات پیش رو خبرگان باید رهبرساز باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: شما اگر بخواهید یک نفر را کنار بزنید ، باید اول دو بازویش را قطع کنید. به سراغ اولین بازوی رهبری یعنی ، وزارت اطلاعات رفتند، جریان قتل های زنجیره ای در همین راستا بود و منجر به این شد که وزیر اطلاعات وقت آقای دری نجف ابادی کنار گذاشته شود و یونسی به جایش بیاید.

 

نبویان افزود: بازوی اول زده شد،  بازوی دوم در راستای تئوری آقای حجاریان، فشار ازپایین وچانه زنی از بالا بود. وقتی دانشجویان و مردم به خیابان بیایند نظام از بالا مجبور است، امتیاز دهد. این جمله و تئوری از زبان افراد دیگر هم گفته شده است. زمانی که شش تن از نمایندگان مجلس برای صحبت درباره فتنه در جلسه  آقای هاشمی گفته بودند، جوان ها آمدن به میدان و خیابان، به نظام  امتیاز بدهد که این ها به خانه هایشان برگردند و نظام هم یعنی رهبری!

 

باج خواهی و امتیازگیری اصلاحات

این نماینده مجلس بیان کرد: زمانی که مردم و دانشجویان بدون مجوز تظاهرات کنند؛  طبیعی است که نیروی انتظامی برخورد خواهد کرد، نیروی انتظامی طبق قانون زیر نظر فرمانده کل قواست، لذا برنامه ریزی آغاز شد که نیروی انتظامی هم از دست رهبری گرفته شود.

 

او گفت: یعنی به نوعی بازوی دوم رهبری گرفته شود، تیر ماه 78 قضایای کوی دانشگاه اتفاق افتاد و در آن زمان روزنامه هایی مانند سلام و نشاط هم به دنبال امتیازگیری و باج خواهی از نظام بوده اند و مطلب نوشتند که اگر روزنامه ای بسته شود، نظام باید، امتیاز بدهد!

 

ایشان با اشاره به گروگان گیری، توسط دانشجویان کوی و درگیرهای بوجود آمده خاطر نشان کرد: یکی از مقاطعی که مقام معظم رهبری اظهار مظلومیت کردند، در همین ایام بود. با این برنامه موفق شدند نیروی انتظامی را از دست رهبری بگیرند و آقای موسوی لاری وزیر وقت ریاست نیروی انتظامی را بر عهده گرفت. فشار را آن قدر زیاد کردند، که مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان خود گفتند  اگر اندکی دیگر فشار آورده شود، ایران را کربلا خواهیم کرد. هدف این ها کنار زدن ولایت فقیه است

 

شدیدترین تحریم ها در زمان فتنه

حجت الاسلام نبویان تصریح کرد: با امداد الهی و بصیرت شما مردم ، از این گردنه ها عبور کردیم. در فتنه هم مرگ بر اصل ولایت فقیه می گفتند، عکس امام را پاره می کردند، هدف فته گران دو محور یعنی اصل اسلام و اصل ولایت فقیه است.

 

نماینده مجلس خاطر نشان کرد: شدید ترین تحریم علیه کشور قطع نامه "نوزده - بیست و نه" شورای امنیت است که تحریم های نفتی و بانکی را شامل می شود. این تحریم  در سالگرد فتنه در سال 89 تصویب شده است. یکی از اعضای تیم مذاکره کننده قبلی به بنده گفت، در زمان خاویر سولانا، دو سه ماه مانده به انتخابات، قراردادی را تنظیم کرد که حق غنی سازی را می پذیریم، تحریم ها برداشته خواهد شد، فقط در افغانستان عراق به ما کمک کنید. کمک خواهد کرد، پیام از داخل رسید به آن طرف که تا انتخابات دست نگه دارید.

 

او بیان داشت: در ابتدای ایام نوروز و حتی چند روز مانده به انتخابات اوباما به  رهبری نامه داد و دست نیاز دراز کرد، و در آن جا گفته بود که  شما از قدرت منطقه ای و بین المللی خود استفاده کنید و به ما کمک کنید، دشمن هم پی به اقتدار ما برده بود، حال نظامی که در اوج قدرت بود، با این فتنه متزلزل شد.

 

نبویان در مورد حصر سران فتنه، گفت: مقام معظم رهبری از بین لیست پنجاه نفری فعالین اصلی فتنه، دستور دادند که با این چند نفر برخورد نشود و فقط در خانه‌هایشان حصر شوند.

 

حکم حصر کاملا قانونی است

نبویان در تشریح قانونی بودن حصر بیان کرد: اصل 176 قانون اساسی اشاره دارد، شورای عالی امنیت ملی ، می تواند در راستای حفظ امنیت کشورمصوباتی داشته باشد، که اگر این مصوبات به امضای رهبر برسد، وجه قانون را پیدا کرده و لازم الاجرا است.

 

وی خاطر نشان کرد: در زمان امام هم حصر افرادی مانند منتظری اتفاق افتاده است، و این حرف جدیدی نیست. حتی حصر در زمان  پیغمبر هم اتفاق افتاده است. سوره توبه در آیه 118اشاره دارد که افرادی که تخلف کرده اند باید زمین بر این ها تنگ شود. سه نفر از یاران پیغمبر که در جنگ تبوک شرکت نکرده بودند، و حتی بعد از آن هم اظهار پشیمانی کردند، و گفتند اشتباه کردیم اما پیغمبر در جواب  گفتند از پیش من بروید، و هیچ یک ازمسلمان ها حق صحبت و ارتباط با این ها را ندارد و حتی زن و بچه  او هم حق رابطه با او رانداشتند. حال این افراد که در مقابل پیغمبر هم نبودند و توبه هم کرده بودند این گونه رفتار شد.

 

او در پایان گفت: این سران فتنه حکمشان مشخص است، و حتی خود رهبری هم به آقای مطهری گوش زد کردند که اگر برای این افراد حکمی داده شود شما نمی پذیرید. این ها با مطرح کردن رفع حصر، مجدد به دنبال فتنه ای جدید هستند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون