تاریخ خبر: کد خبر: 3698

سایت خبری-تحلیلی ویژه «افغانستان» خبرگزاری فارس رونمایی شد

سایت خبری- تحلیلی ویژه «افغانستان» با رویکرد فرهنگی-اجتماعی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خبرگزاری فارس دقایقی پیش به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش قاصدنیوز، همزمان با توسعه فعالیت‌های خبری در خارج از کشور و آشناسازی مخاطبان با فرهنگ مردم افغانستان، خبرگزاری فارس سایت خبری -تحلیلی ویژه «افغانستان» را طی مراسمی امروز (سه‌شنبه) به صورت رسمی افتتاح کرد.

 

در این مراسم «نقیب‌اله دهقان زاده» مسئول بخش فرهنگی وزارت امور خارجه و «سیمین حسن‌زاده» معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان به همراه هیئت رسانه‌ای این کشور متشکل از رئیس خبرگزاری باختر، سردبیر روزنامه افغانستان تایمز، مدیر مسئول روزنامه ماندگار، مسئولین ارشد تلویزیون طلوع، تلویزیون ملی افغانستان و خبرگزاری پژواک حضور داشتند.

 

سایت خبری-تحلیلی افغانستان از اخبار داخلی جمهوری اسلامی افغانستان تشکیل شده و دربرگیرنده رویدادهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و همچنین مهمترین اخبار مربوط به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

 

جاذبه‌های گردشگری افغانستان، مشاوره‌های پزشکی، خانواده، تحصیلی، حقوقی و همچنین مهمترین مطالب و اخبار رسانه‌های افغانستان نیز زیرمجموعه‌های این سایت را تشکیل می‌دهند.

 

این سایت همچنین به منظور تامین نیازهای خبری یاد شده و پوشش برخی از این رویدادها به تولید مصاحبه، گزارش‌های خبری، تألیف مقاله، تحلیل و یادداشت خواهد پرداخت.

 

سایت ویژه «افغانستان» به نشانی afghanistan.farsnews.com برای مخاطبان قابل دسترس خواهد بود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون