تاریخ خبر: کد خبر: 2592

نظر گردشگر آمریکایی درباره ایران/اینجا کاملا «متفاوت» است

گردشگر آمریکایی گفت: آنچه که از ایران در رسانه‌های غربی وجود دارد فقط معرفی‌کننده محدودیت‌ها و تنش‌های سیاسی است در حالی که به نظر من ایران کشوری متفاوت از آنچه که در جهان در مورد آن گفته می‌شود، است.

نظر گردشگر آمریکایی درباره ایران/اینجا کاملا «متفاوت» است

به گزارش قاصدنیوز، مونس اندسنت امروز در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار کرد: من در کالیفرنیا زندگی می‌کنم و این نخستین‌بار است که به ایران سفر می‌کنم و با سفر به این کشور متوجه شدم که ایران کشور امنی است و این امنیت را با حضورم در ایران از نزدیک احساس کردم.

 

وی افزود: در بازدید از شهر مشهد بیشتر از حرم امام رضا (ع) خوشم آمد چون این مکان فضای بزرگی دارد که به انسان احساس آرامش می‌دهد.

 

این گردشگر آمریکایی عنوان کرد: اطلاعات درباره ایران در سایت‌های خارجی بسیار کم است آنچه که از این کشور وجود دارد فقط معرفی‌کننده محدودیت‌های ایران و تنش‌های سیاسی است در حالی که به نظر من ایران کشوری متفاوت از آنچه که در جهان در مورد آن گفته می‌شود، است.

 

اندسنت خاطرنشان کرد: از سفر به ایران احساس رضایت دارم و امیدوارم باز هم بتوانم به این کشور سفر کنم.

 

*ایران کشوری متمدن و دارای فرهنگ بسیار بالایی است

مارک ایسینگر فرانسوی نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 42 سال پیش به ایران سفر کردم و این دومین‌بار است که به این کشور سفر می‌کنم و ایران بسیار زیباست و علاقه‌مندم تا از شهرهای اصفهان و شیراز نیز دیدن کنم.

 

این گردشگر فرانسوی افزود: مشهد شهر بسیار زیبایی است و در این شهر از مشاهده حرم امام رضا(ع) و معماری آن که بسیار زیبا و جذاب بود بسیار لذت بردم.

 

وی عنوان کرد: تصور نمی‌کردم که ایران دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی باشد و از اینکه توانسته‌ام از نزدیک با این کشور آشنا شوم بسیار خوشحالم.

 

ایسینگر خاطرنشان کرد: به نظر من ایران کشوری متمدن و دارای فرهنگ بسیار بالایی است که به درستی در جهان معرفی نشده است.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون