تاریخ خبر: کد خبر: 1361

حجت الاسلام روانبخش:

مهدی هاشمی شاه کلید فتنه و فساد اقتصادی است/ چشمان رییس دستگاه قضا به این پرونده تیزباشد

سردبیر هفته نامه پرتو گفت: مهدی هاشمی شاه کلید فتنه و فساد اقتصادی است و اگر به این شاه کلید رسیدگی شود، بقیه حواسشان را جمع خواهند کرد.

مهدی هاشمی شاه کلید فتنه و فساد اقتصادی است/ چشمان رییس دستگاه قضا به این پرونده تیزباشد

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام قاسم روانبخش، سردبیر هفته نامه پرتو در گفتگو با خبرنگار صبح توس در خصوص رسیدگی قوه قضائیه به پرونده مهدی هاشمی، ابراز کرد: دستگاه قضایی در یک امتحان بزرگ قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه پرونده مهدی هاشمی ابعاد گسترده ای دارد، افزود: پرونده ایشان نیازمند دادگاه های تخصصی است و اینکه یک قاضی بتوانند تمام ابعاد پرونده را بررسی کند، جای تحمل است.

 

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: قاضی که به مسائل اقتصادی مسلط است، بایستی پرونده اقتصادی ایشان را مورد بررسی قرار دهد، پرونده سیاسی و نقش ایشان در فتنه را یک قاضی متخصص این رشته طلب می کند، در مسائل فرهنگی و اجتماعی هم همینطور، زیرا پرونده ایشان یک پرونده نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه می بینیم برای اینکه اذهان را از پرونده دور کنند، آقای رییس جمهور فساد عظیم دولت گذشته را مطرح می کند و آن را در رسانه های خود بزرگ نشان می دهند تا بگویند چیزی نبوده و این یک فساد کوچک است.

 

حجت الاسلام روانبخش اظهار کرد: اصل اینکه مهدی هاشمی را با پشتیبانی پدرش توانسته اند به دادگاه بکشانند، قدرت نمایی دستگاه قضایی است و مردم نگاه می کنند که دستگاه قضایی از این پرونده روسفید بیرون خواهد آمد یا خیر.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید مراقب قاضی های این پرونده باشد، عنوان کرد: کسانی که این پرونده ها دست آنهاست، بایستی مراقب باشند تا تحت تأثیر سناریوهای متهمان قرار نگیرند.

 

سردبیر هفته نامه پرتو تصریح کرد: چشمان رییس قوه قضائیه باید بیش از پیش به این پرونده تیز باشد و طوری نشود که در پایان اعلام کنند که این فرد تبرئه شد.

 

وی با با بیان اینکه اگر مهدی هاشمی تبرئه شود، نمی توان جلوی فساد های بعدی را گرفت، یادآور شد: مهدی هاشمی شاه کلید فتنه و فساد اقتصادی است و اگر به این شاه کلید رسیدگی شود، بقیه حواسشان را جمع خواهند کرد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون