تاریخ خبر: کد خبر: 1671

پس از یک سال فعالیت و انتخاب هیئت رئیسه جدید:

اعضای شورای شهر مشهد گزارش یک ساله فعالیت های فردی خود را به رسانه ها ارائه کنند

اعضای شورای شهر مشهد گزارش یک ساله فعالیت های فردی خود را به رسانه ها ارائه کنند

به گزارش قاصدنیوز، پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت قانونی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، صبح امروز پس از اخذ آرا، محسن انتظاری هروی بدون هیچ رقیبی با کسب 24 رای جایگزین سرویها و به عنوان رئيس شورا انتخاب شد.

 

سرویها نیز با اخذ 23 رای جایگزین انتظاری هروی و به عنوان نایب رئیس اول معرفی شد؛ همچنین محمد سهیلی نیز با کسب 23 رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.

 

اعضای شورای شهر با 23 رای برزو دبیریان را به عنوان منشی اول و فاطمه غیور رزمگاه را به عنوان منشی دوم انتخاب کردند.

 

محمدرضا دیمه‌کار نیز با کسب 20 رای به عنوان خزانه‌دار و سید جلال فیاضی با اخذ 15 رای به عنوان ناظر شورای شهر انتخاب شدند.

 

اعضای شورای شهر مشهد

 

در این بین امری که پس از گذشت یک سال از فعالیت شورای شهر و مشاهده اهمال کاری برخی از اعضای شورای شهر انجام آن را بیش از پیش ضروری می نماید، ارائه گزارش فعالیت فردی هر کدام از نمایندگان مردم در شورا برای سنجش وزن و عمق فعالیت های گذشته آنان می باشد.

 

طبیعتا ارائه این گزارش برای آن دسته از نمایندگانی که با ژست های رسانه ای خود را از حساب کشی دور نگه داشته اند سخت و تلخ  و عرصه ای برای معرفی خادمان حقیقی مردم در این نهاد حساس خواهد بود.

 

بخشی از مولفه های این گزارش از قبیل میزان حضور، تاخیر و... می بایست با تایید هیئت رئیسه شورا توسط روابط عمومی این نهاد منتشر و بخشی دیگر توسط هر کدام از اعضا ارائه و در رسانه های عمومی و پایگاه رسمی شورا  در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.

 

 

برخی از ملاک هایی که می توان از آن ها به عنوان سنجه ای برای تشخیص نسبی وضعیت عملکرد اعضا  نام برد بدین شرح است:

 

1- میزان حضور و تعداد غیبت ها(موجه و غیرموجه) در جلسات صحن علنی و کمیسیون ها و نظم حضور(تاخیر)

2- میزان حضور در جلسات کمیته های نظارتی در مناطق شهرداری و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط عضو شورا

3- میزان حضور در جلسات به عنوان نماینده شورا در سازمان های تابعه شهرداری و گزارشی از اقدامات انجام شده

4- کیفیت حضور در جلسات کمیسیون تخصصی با ارائه موارد مداخه نماینده در طرح ها و لوایح مورد بررسی قرار گرفته و ارائه گزارشی از کلیت اقدامات و تاثیرگذاری های شخصی وی بر تصمیم گیری و تصمیم سازی کمیسیون

5-میزان حضور در دفتر ملاقات عمومی و دیگر ارتباطات مردمی به جهت ارتباط با آنان و رفع مشکلات به همراه ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این جهت

6- میزان و ذکر عناوین بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهر و پروژه های دردست اقدام به جهت آشنایی نزدیک با موانع پیش رو و مشاهده نزدیک مسائل

 

ارزیابی عملکرد شورای شهر مشهد

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون