تاریخ خبر: کد خبر: 4042

سه شنبه 21بهمن| همایش صراط بیداری با حضور 40 نماینده کشورهای خارجی

همایش «صراط بیداری» با حضور نمایندگانی از 40 کشور دنیا در دانشگاه پیام نور مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام محمد کاظم جباری صبح امروز در نشستی با خبرنگاران که در دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همایش «صراط بیداری» با حضور نمایندگان حزب الله لبنان و جبهه مقاومت از ۴۰ کشور دنیا ۲۱ بهمن ماه در سالن ورزشی این دانشگاه واقع در معلم ۷۱ بر گزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این همایش با همکاری انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد برگزار می‌شود، افزود: هدف همایش صراط بیداری بزرگداشت ایام الله دهه فجر است که در این مراسم از خوانندگان و هنرمندان انقلابی از جمله رضا رویگری، حامد محضرنیا و الهام چرخنده تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

 

مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه پیام نور مشهد یادآور شد: در این همایش نمایندگان جبهه مقاومت از کشورهای عراق، یمن، سوریه، بحرین، حجت الاسلام شیرازی از سپاه قدس و دکتر ودود حیدری مسئول بسیج دانشجویی کشور حضور می‌یابند و درباره تاثیرات انقلاب در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی سخنرانی می‌کنند.

 

وی گفت: هدف اصلی این همایش بررسی تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی و بررسی وضعیت کشور بعد از ۳۶ سال استقامت است.

 

جباری در پایان از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی با حضور ۴۰۰ زوج و ۳ هزار نفر از خانواده‌های آنان در سالن شهید بهشتی خبر داد که در تاریخ ۲۰ بهمن ماه با همکاری دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون