تاریخ خبر: کد خبر: 4414

سانسور پیروزی‌های مبارزان عراقی توسط رسانه‌ شیرازی‌ها

از جریانی که بر روی منبر قمه زنی را تبلیغ می‌کنند و زمان ورود داعش به عراق از این کشور به ایران فرار می‌کنند نباید بیش از این انتظار داشت.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از اویس، درحالی‌که این روزها مجبور به نشر اخبار پیروزی‌های پی در پی گردان‌های حشد الشعبی و ارتش عراق بر تروریست های داعش در عملیات بزرگ “لبیک یا رسول‌الله (ص)” شدند. اما رسانه‌های جریان افراطی که خودشان را پدرخوانده‌های شعائر حسینی می‌دانند و مخالفانش را افرادی دور از مکتب اهل‌بیت (ع)  معرفی می‌نمایند در برابر این پیروزی ها سکوت کرده‌اند و به سانسور این پیروزی ها روی آورده‌اند.

 

البته شاید درک و فهمیدن علت اصلی این اتفاق هم زیاد سخت نباشد وقتی بدانیم تمام گردان‌های حشد الشعبی از کتائب امام علی تا سرایا السلام به جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری ارادت خاصی دارند و در کنار حضرت ایت الله العظمی سیستانی ایشان را نیز فرمانده خویش می‌دانند به راحتی می‌توانیم علت سانسور شدن پیروزی ها آن ها را درک کنیم.

 

 ۱ ۲

 

این رسانه‌ها در ماجرای شهادت و تشییع شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانی نیز بارها سکوت کرده‌اند و این سکوت مرگبارشان گاهی آدم را به شک می‌اندازد که آیا این افراد، همان مدعیان پدرخواندگی شعائر حسینی هستند!!!!!  ایامی که تمام رسانه‌های داخلی و خارجی به شهادت فرمانده تیپ فاطمیون اشاره می‌کردند این رسانه‌ها موضوعات مهم تری!! مانند “سفر یوسف صانعی به تهران” را در دست کار داشتند.

 

البته از جریانی که بر روی منبر قمه زنی را تبلیغ می‌کنند و زمان ورود داعش به عراق از این کشور به ایران فرار می‌کنند نباید بیش از این انتظار داشت.

 

*حسین شیرازی فرزند صادق شیرازی با ورود داعش به عراق به بهانه کارهای عقب‌مانده در ایران به قم فرار کرد. این در حالی است که سید محمدباقر سیستانی فرزند آیت‌الله سیستانی پس از فتوای جهاد این مرجع تقلید تا امروز در نبرد با داعش حضور دارد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون