تاریخ خبر: کد خبر: 8068

پس لرزه‌های انتخابات هفتم اسفند/

استاندار و فرماندار قربانی ناکامی افراطیون در مشهد و استان

رئیس ستاد اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: تغییر استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد محتمل است و احتمالاً این تغییرات در اردیبهشت ماه صورت بگیرد.

استاندار و فرماندار قربانی ناکامی افراطیون در مشهد و استان

به گزارش«قاصدنیوز»، روزنامه کیهان در بخش خبر ویژه خود نوشت: زمزمه‌های تغییر استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد، در این شهر منتشر شده است و به برخی ادارات رسیده است.برخی افراطیون مدعی اصلاحات و نشریات آنها پس از انتشار نتایج انتخابات مجلس و ناکامی بارز طیف متبوع آنها در برخی از استان‌ها از جمله خراسان رضوی، ‌مسئولان دولتی در این استان‌ها را مقصر دانسته و خواستار برکناری آنها شده بودند.

 

علیرضا رشیدیان استاندار فعلی خراسان رضوی است و از سیدمحمد پژمان(شهردار سابق مشهدو معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی) و غلامحسین مظفری(فرماندار فعلی نیشابور) به عنوان جانشینان احتمالی وی نام برده می‌شود.

 

یادآور می‌شود برخی مسئولان ارشد دولتی در تهران و استان‌ها به طور کم‌سابقه‌ای و به شکل غیرقانونی در انتخابات 7 اسفند فعال بودند.

 

اما پس از انتشار این خبر کیهان، استاندار خراسان رضوی ضمن تکذیب آن گفت : شایعه تغییرم در جایگاه استاندار خراسان رضوی کذب است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

در عین حال رئیس ستاد اصلاح‌طلبان خراسان رضوی ضمن تایید تلویحی خبر کیهان گفت: تغییر استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد محتمل است و احتمالاً این تغییرات در اردیبهشت ماه صورت بگیرد.

 

عباس میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: دولت قبل از انتخابات بنای تغییرات در استان را داشت اما به این نتیجه رسید که به‌دلیل انتخابات تغییری صورت نگیرد، به‌نظر بنده تغییر در مدیریت استان محتمل است و حتی استاندار فعلی نیز آمادگی برای تغییر را دارد.

 

رئیس ستاد اصلاح طلبان خراسان‌رضوی بیان کرد: دولت در این زمینه بسیار تلاش دارد که عقلانی و سنجیده عمل کند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نباید این تغییر و تحولات را به بحث انتخابات گره زد.

 

وی با تأکید بر اینکه تغییر استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد محتمل است، خاطرنشان کرد: احتمالاً این اتفاق در اردیبهشت ماه صورت بگیرد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون