تاریخ خبر: کد خبر: 7663

مشهد در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آمادگی مقدمات لازم برای برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد خبر داد.

به گزارش قاصدنیوز، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آمادگی مقدمات لازم برای برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد خبر داد.

 

ناصر نبی زاده گفت: برگزاری این جشنواره به عنوان یکی از مطالبات مردم از ماهها پیش پیگیری آن در دستور کار قرار داشته است و تشکیل شورای سیاستگذاری این جشنواره با حضور متخصصان نوید برگزاری جشنواره به مراتب بهتر از سالهای گذشته را می دهد.

 

وی ادامه داد: احتمالا در بخش مستند جشنواره چند فیلم فاخر در مشهد اکران و با حضور برخی از میهمانان جلسات نقد و بررسی آنها نیز برگزار می شود.

 

دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اشاره کرد: به زودی نام فیلمهایی که در مشهد اکران می شوند مشخص خواهد شد، فیلمهای مدنظر را به جشنواره تهران ارائه کرده ایم اما فعلا منتظر موافقت آنها و فراهم کردن زمینه مناسب برای اکران در مشهد هستیم.

 

نبی زاده افزود: فیلمهای سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد از 17 بهمن ماه در سینما آفریقای این شهر اکران می شوند.

 

سرپرست امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیزگفت: ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را افرادی متخصص در حوزه های مختلف تشکیل می دهند که باعث ارتقاء سطح کیفی آن می شود.

 

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مستقر است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون