تاریخ خبر: کد خبر: 6269

گزارش کامل «قاصدنیوز» از سفر اکبر هاشمی رفسنجانی به مشهدمقدس/

پدرخوانده فتنه88 در مشهدمقدس چه می‌کند؟+تصاویر

شاید نیت سفر هاشمی رفسنجانی به مشهد را از قلم صادق زیباکلام بهتر بتوان فهمید که وی دراین‌باره نوشته است: یکی از اهداف سفر آقای هاشمی به خراسان رضوی و دیدار با نخبگان فکری و رایزنی با علما برای تقویت جبهه معتدل و میانه‌رو و به‌کارگیری آن‌ها در انتخابات پیش روست.

چند روز پس‌ازآنکه هاشمی رفسنجانی با سوز و آهِ همراه با توهین به قوه قضائیه، فرزند مفسد اقتصادی و امنیتی خود را برای تحمل تنها 10 سال زندان راهی اوین کرد، راهی مشهد مقدس شده است تا این بار سخنان اختلاف افکنانه خود را در میان عناصر جریان موسوم به اصلاحات و ساکتین فتنه خراسان رضوی بر زبان آورد.

 

به گزارش«قاصدنیوز» وی که روز شنبه(31مرداد) با استقبال رسمی استاندار خراسان رضوی و تعدادی از مسئولان به این استان سفرکرده، قرار است به مدت چهار روز در این شهر حضور داشته باشد. بنا به شنیده‌ها حدود 200نفر ازجمله یاسر هاشمی، قدرت الله علیخانی و تیمور علی عسکری وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

استقبال از هاشمی

اکبر هاشمی

 

میزبانی هاشمی رفسنجانی در مشهد مقدس بر عهده آستان قدس رضوی است و نکته قابل‌توجه اینجاست که اکثر سخنان فتنه آلود و پرشائبه وی در این سفر در محل تالار آیینه حرم مقدس امام رضا(علیه‌السلام) و در نزدیکی ضریح مطهر ایراد گردیده است. سؤال اینجاست به چه دلیلی هزینه موقوفات این نهاد مقدس باید صرف فردی که خود و خانواده‌اش همواره در طی سالیان اخیر موجبات فتنه‌انگیزی‌های متعدد را  فراهم آورده‌اند، شود؟

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

 

هاشمی رفسنجانی در یک برنامه خارج از حرم مطهر به دیدار شیخ یوسف صانعی مرجع تقلید جریان فتنه رفت و ضمن خوش‌وبش با این فرد که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صلاحیت او را برای تصدی مقام مرجعیت رد کرده است، ضمن اشاره به اینکه انتخاب حسن روحانی را از صدقه‌سر نام‌نویسی خود عنوان کرد و با تأکید بر لطف خداوند به مردم ایران در مراحل مختلف، به تصمیم خویش برای نام‌نویسی و اتفاقات پس‌ازآن اشاره کرد و گفت: خداوند نخواست راهی را که امام به‌عنوان یک فقیه دینی درجایی مثل ایران بازکرده، به انحراف کشیده شود! و کار من در مقطع انتخاب سال ۹۲ در حدّ نام‌نویسی بود که دیدید چه تأثیری در کشور داشت و نتیجه‌اش انتخابات آقای روحانی بود که باانگیزه و انرژی بیشتری در حال فعالیت است!

 

اکبر هاشمی و یوسف صانعی

 

شاید نیت سفر هاشمی رفسنجانی به مشهد را از قلم صادق زیباکلام بهتر بتوان فهمید که وی دراین‌باره نوشته است: یکی از اهداف سفر آقای هاشمی به خراسان رضوی و دیدار با نخبگان فکری و رایزنی با علما برای تقویت جبهه معتدل و میانه‌رو و به‌کارگیری آن‌ها در انتخابات پیش روست!

 

وی در دیداری دیگر با روسا و مسئولان دانشگاه‌های مشهد دیدار کرد و سپس در جمع فعالان اقتصادی خراسان رضوی در تالار آینه حرم مطهر به سخنرانی پرداخت. وی در جمع فعالان اقتصادی استان حق مردم ایران را برخورداری از رفاه فردی و اجتماعی دانست و گفت: امیدواریم یک اقلیت محدود و مخالف توافق هسته‌ای، دست از لجاجت با مردم بردارند و بگذارند دولت به وظایف خویش عمل کند!

 

قرار است هاشمی رفسنجانی در طی امروز و فردا با جمعی از اعضای تشکل‌های سیاسی جریان موسوم به اصلاحات و مدیران استان سخنرانی کند. همچنین در برنامه‌ای دیگر جمعی گزینش‌شده از مدیران مدارس و طلاب حوزه‌های علمیه مشهد به سخنان او گوش خواهند داد و شام را در نزد او سِرو خواهند کرد.

 

اکبر هاشمی

 

شنیده‌شده است در یک فقره حدود 70 خودروی دولتی در اختیار تیم و همراهان هاشمی رفسنجانی قرارگرفته است.

 

پدرخوانده فتنه88 تاکنون با آیت‌الله شبیری زنجانی نیز دیداری داشته و دریکی از دیدارهای تالار آیینه حرم آیت‌الله معصومی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز حاضر بوده است.

 

آیت الله شبیری زنجانی خطاب به هاشمی رفسنجانی در این دیدار با بیان اینکه «به شما علاقه دارم»، گفت: در روایات داریم که مستحب است اگر شخصی به کسی علاقه دارد، آن را اظهار کند.

 

وی از  هاشمی رفسنجانی با توجه به اینکه فعلاً کسی را نداریم که بهتراز شما  انقلاب را بداند، لازم است تاریخ انقلاب را آن گونه که تاکنون بوده، بنویسیم!

 

هاشمی و شبیری

 

دوره‌گردی هاشمی رفسنجانی در مشهدمقدس از چشم عناصر انقلابی دور نمانده و بدیهی است که مردم بصیر و انقلابی مشهد و خراسان رضوی در مقابل فتنه‌های آینده و دست اندازی‌ها به خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام(ره)، همچون حماسه بزرگ 9 دی در صحنه حاضر خواهند بود.

 

کلمات کلیدی

  • علی 14 3

    احسنت به قاصد نیوز با این گزارش کاملش، خداخیرت بده که همیشه بیداری

  • 12 3

    خدا ذلیل شون کنه الهی. فتنه شون به باد بره به حق صاحب ضریح مشهد...

  • 7 2

    احسنتم از مجاهدت شما...

  • 5 2

    ایت الله شبیری رو هم شناختیم...متاسفم که این بزرگواران خودشون رو خرج چه کسانی می کنند

    • 2 1

      می شناختیم... آخر الزمان است دیگر
      بنا بر حذف از دایره نداریم ولی معیار ولایت است و...

  • 6 1

    اینکه سکوت کردیم برای امر ولی هست وگر نه... مشهد جای فتنه گران نیست

  • محمد 3 1

    مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین

  • 2 3

    واقعا واسه شمازوده ک بخواهیدایشان رابشناسید..ب شما کمی مطالعه پیشنهادمیکنم...!!!

  • 0 5

    حقد و کینه قاصد نیوز از یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(دام ظله) کار را به توهین به مراجع نیز کشانده و نسبت به آیت الله شبیری زنجانی ، تاکی هتاکی؟ هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است

    • 2 0

      شما خوابی یا خودت رو زدی به خواب؟

    • کاربر مهمانnader 0 0

      کدام يارديرين امام چشمت روبازکن ببين تواين چندسال خانواده اين اقاچه خيانت هايي که نکردن عزيزاينجابحث حزب وتعصب وياکينه نيست اينجاپاي رهبروکشورومردم وسط است براى نمونه فائزه هاشمي درفتنه88نقش پرنگي ايفاکرداينورومستندازتلوزيون پخش کردندحتماتلوزيون هم کينه داشته ياخودحاج اقاتواون نمازجمعه معروف که باعث شدازامام جمعه موقت برکناربشن هم حتمايادتون هست.

  • 2 0

    ان شاالله با همان کسانی که به آنان علاقه دارید محشور شوید...

  • کاربر مهمانnader 0 0

    درجواب اون بنده خداکه ميگه تاهاشمي زنده است عزيزديگه چطوري بهت ثابت بشه اون موقعه که تيريبون نمازجمعه ميشه واسه اين اقاشخصي وقتي که بخاطراين اقاطرف بادوست دخترش باکفش ميادسرصف نمازجمعه وقتي که فرزنداين اقاميلياردهاحق اين مردم وميخوره وقتي دختراين اقاتوروزروشن به رهبربزرگ اين ملت توهين وفحاشي ميکنه واين اقانتنهاحرفي نميزنه بلکه دفاع هم ميکنه چه حرفي واسه گفتن داري که باوقاخت مياي ميگي تاهاشمي زنده است.ملت ايران اگه دارن صبرميکنن فقط بخاطرحرفهاي اقاورهبرعزيزمان است وگرنه نسل اينهاراماجوانان پاک ميکرديم.

  • محمد 0 0

    شماها همتون ترمز بریده افراطی هستید، هاشمی یکی از ارکان اصلی انقلابه

  • 0 0

    جانم فدای هاشمی

  • 0 0

    جانم فدای هاشمی مرد انقلابی

ارسال نظر

تریبون