تاریخ خبر: کد خبر: 5639

مشاور مقام معظم رهبری:

لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای توسعه و مشهد ۲۰۱۷

مشاور مقام معظم رهبری گفت: لازم است از ظرفیت های مردمی در جهت توسعه شهر و به خصوص مشهد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام استفاده شود.

لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای توسعه و مشهد ۲۰۱۷

غلامعلی حداد عادل در حاشیه بهر برداری از پروژه‌های شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشهد با موقعیتی که در آن قرار دارد در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جزو شهرهای نمونه ایران قرار داشته و نیاز است سایر شهرها نیز از آن الگو بگیرند.

 

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: ظرفیت‌های مردمی را باید مدیران شهری در جهت توسعه در نظر داشته باشند و از این توان برای رسیدن به مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ استفاده کنند.

 

وی در ادامه به افزایش حاشیه‌نشینی در شهر مشهد اشاره کرد و گفت: مدیران شهری مشهد ضمن توجه به این مشکلات فعالیت‌های خوبی را در این زمینه اجرا نموده‌اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری مشهد خوشبختانه خدمت به مناطق کم برخوردار را در نظر دارند و این‌یک حرکت بااهمیت در خدمت به مردم است.

 

وی با اشاره بر دستاوردهای انقلاب در حال حاضر، عنوان داشت: در کشورهای منطقه گروهک‌های تروریستی با حمایت غربی‌ها و برخی کشورهای عربی در ماه رمضان عملیات تروریستی انجام می‌دهند و در همین زمان در کشور ما به سبب امنیت بالای حاصل از انقلاب اسلامی مردمی، پروژه‌های عمرانی هرروز پیشرفت می‌کنند.

 

حداد عادل با اشاره به روند پرونده هسته‌ای ایران در مذاکرات، بیان داشت: منطق و خواسته‌های ایران از این مذاکرات مشخص بوده و در ادامه مذاکرات هم با رعایت همین حدومرزها دولت‌مردان ما در مذاکرات کار خود را ادامه خواهند داد.

 

وی افزود: در تاریخ پس از انقلاب اسلامی ایران تاکنون منطق سیاسی ما کاملاً روشن است و تحت هیچ شرایطی زیر باز زیاد خواهی های طرف مذاکره‌کننده نخواهیم رفت.

 

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در انتها عنوان داشت: اگر طرف مذاکره‌کننده در اندیشه دخالت در امور ایران به بهانه خواسته‌هایش در مذاکرات است اشتباه می‌کند.

 

گفتنی است پروژه‌های پارک خطی حاشیه باغ گیاه‌شناسی، سالن ورزشی برادران شهید نامی، سالن مطالعه پروین اعتصامی و بوستان قائم و پلکان سلامت با اعتباری بالغ‌بر ۹۲ میلیارد ریال در مشهد با حضور مشاور مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون