تاریخ خبر: کد خبر: 5392

شب‌های ماه شعبان را با مناجات‌خوانی نورانی کنید+فهرست جلسات در مشهد

در پاسداشت این ماه بزرگ و به جهت استفاده از همین معدود جلسات مناجات خوانی در سطح شهر مشهد، اسامی برنامه های قرائت مناجات پرفیض شعبانیه تا آخر این ماه بدین شرح اعلام می گردد

به گزارش «قاصدنیوز»، "این ماه شعبان دالان و دهلیز ماه رمضان است. ماه رمضان تالار ضیافت الهی است؛ یک تالار عظیم که اگر کسی وارد آن تالار شد و به خود فرصت داد و همت کرد که از آنچه در آن‌جا خدای متعال آماده کرده، به خودش بهره‌یی برساند، بهره‌ی فراوانی خواهد برد که آن بهره در ماه شوال و ماه‌های دیگرِ سال نیست؛ فقط مخصوص ماه رمضان است."

 

مناجات شعبانیه

 

رهبر معظم انقلاب علاوه بر تعبیر فوق پیرامون شعبان المعظم در سال 1383 می فرمایند: "از این فرصتها استفاده کنید. الان ماه شعبان متأسفانه دارد تمام می‌شود. ماه شعبان، ماه دعا و ماه عبادت است. در همین صلواتی که در مفاتیح مقرر است: «الذی کان رسول الله (صلی‌الله‌علیه‌واله) یدأب فی صیامه و قیامه فی لیالیه و ایامه بخوعا لک فی اکرامه واعظامه الی محل حمامه»؛ پیغمبر تا دم مرگ، تا آخر عمر، ماه شعبان را بزرگ می‌داشت و در مقابل ماه شعبان خضوع می‌کرد و عادت داده بود خودش را به صیام و قیام در ماه شعبان."

 

در پاسداشت این ماه بزرگ و به جهت استفاده از همین معدود جلسات مناجات خوانی در سطح شهر مشهد، اسامی برنامه های قرائت مناجات پرفیض شعبانیه تا آخر این ماه بدین شرح اعلام می گردد.

 

در صورتی که اطلاعاتی تکمیلی پیرامون دیگر جلسات مناجات خوانی دارید، در بخش نظرات همین مطلب ارسال فرمایید.

 

* حرم مطهر امام رضا(علیه السلام):

تا آخر ماه مبارک شعبان، ساعت 1:45 دقیقه بامداد با اجرای حاج سعید حدادیان در رواق بزرگ امام خمینی(ره) / قابل ذکر است امکان تغییر مداح تا آخر ماه شعبان وجود دارد.

 

* جلسات مناجات شعبانیه هیئت رزمندگان اسلام:

این محفل توسط خانواده های شهدا و یادگاران دفاع مقدس به صورت چرخشی در سطح شهر مشهد تا انتهای ماه شعبان با سخنرانی و قرائت مناجات شعبانیه توسط آقایان مشکی باف، پیرزاد و... از ساعت 21 برپا خواهد بود.(شماره راهنما 09153136338)

- دوشنبه 18خرداد: آبکوه5 تربیت شمالی 1ممیز1 پ43

- سه شنبه 19خرداد: کلاهدوز23 تورج7پ18

- چهارشنبه20خرداد: خ بهار، شوش 1 پ85

- پنجشنبه 21خرداد: بلوار رضوی ، بین رضوی 24 و 26 پ16

- جمعه 22خرداد: امام رضا49 پ79

- شنبه 23خرداد: خ صدر 26 به میزبانی برادر مددی

- یکشنبه 24خرداد: وکیل آباد36 سرو 10 مسجد امام جعفر صادق(ع)

- دوشنبه25خرداد: خ کاشانی50 کوچه دوم پ2

- سه شنبه 26خرداد: سناباد13 مولوی6پ85

- چهارشنبه 27خرداد: سناباد13 مولوی6پ85

 

* حسینیه ابن زهرا:

شب‌های جمعه با مناجات خوانی برادر جعفر عبدالهی و سخنرانی حجت الاسلام یادگاری / بعد از نماز مغرب / بین هفت تیر 13 و 15

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون