تاریخ خبر: کد خبر: 5200

در پی سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب/

گنابادی‌ها به مذاکره کنندگان تذکر دادند + عکس

امروز و پس از پشت سرگذاشتن تمامی مشکلات، با این دشمنان بر سر میز مذاکره نشسته ایم تا شاید آنچه را از خودمان است به ما بدهند. اما آنچه مهم است از بین نرفتن غیرت و عزت ایرانی اسلامی ما است که تحت هیچ عنوانی حاضر به معامله بر سر آن نیستیم.

گنابادی‌ها به مذاکره کنندگان تذکر دادند + عکس

به گزارش«قاصدنیوز»، در پی سخنان شفاف رهبر معظم انقلاب پیرامون زیاده خواهی غرب در موضوع مذاکرات هسته ای، جمعی از جوانان و دانشجویان گنابادی در حرکتی خودجوش از مواضع اخیر ایشان حمایت و مراتب اعتراض خود را به روند مبهم مذاکرات اعلام نمودند.

 

در این مراسم که پس از اقامه نماز جمعه این هفته گناباد برگزار شد جوانان و دانشجویان طی بیاینه ای ضمن حمایت از سخنان حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری تاکید کردند که اجازه لگدمالی عزت مردم ایران را نخواهند داد و خواستار آن شدند که استکبار جهانی دست از دروغ گویی بردارد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که«نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است»      

سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰

 

سالهاست جبهه کفر و استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی به دلیل قطع دست های پلیدشان از ایران اسلامی، با ملت و مردم عزیز این کشور سربلند به دشمنی برخاسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند. در این مدت ایادی کفر و الحاد، مردم مقاوم و مومن ایران اسلامی را آماج سنگین ترین و بی رحمانه ترین حملات نظامی، اقتصادی، فرهنگی و تبلیغی قرار داده اند و در مسیر دشمنی چیزی کم نگذاشته اند. اما مردم با ایمان، دلیر، هوشمند و پرتلاش ما با استفاده از استعدادها و توان خود و با اتکاء به ذات اقدس احدیت و در پرتو رهبری و زعامت ولایت فقیه، راه پیشرفت را برای خود هموار ساخته و با وجود تمام مشکلات متعدد، از پای نیفتاده و شتابان به سوی سعادت و کمال خویش در حرکت است.

 

نمونه بارز تلاش خستگی ناپذیر در این سالهای اخیر، در صنعت ملی و بومی هسته ای دیده می شود که جوانان مستعد این مرز و بوم با دانش و تلاش خود و حتی با فدا کردن جان خود آن را تقدیم ملت برومند ایران اسلامی کرده اند. لکن دشمنی و ستیزه جویی دشمنان قسم خورده این کشور هرگز چشم دیدن این پیشرفت های شگفت را نداشته و به همین دلیل از تمام روشها و ابزارها برای متوقف کردن آن استفاده می کند.

 

امروز و پس از پشت سرگذاشتن تمامی مشکلات، با این دشمنان بر سر میز مذاکره نشسته ایم تا شاید آنچه را از خودمان است به ما بدهند. اما آنچه مهم است از بین نرفتن غیرت و عزت ایرانی اسلامی ما است که تحت هیچ عنوانی حاضر به معامله بر سر آن نیستیم.

 

ما جوانان دلواپس انقلابی شهرستان گناباد در حمایت از سخنان اخیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله) اعلام می داریم: رهبرم ما تا آخرین قطره خونمان پای شما و انقلابمان ایستاده ایم و نمی گذاریم حرفی از شما بر زمین بماند و ضمن حمایت خود از سخنان حکیمانه و راهگشای شما، ما نیز اجازه نخواهیم داد و به تمام کسانی که تلاش می کنند تا عزت مردم ایران را لگدمال کرده و به اهداف شوم خود که همان ارتباط با استکبار جهانی ایست، میگویم از دروغ گویی ها و دروغ پردازی با مردم دست بر داشته و به صورت واقعی و نه کلامی در پشت سر رهبر عزیز قرار گرفته و بیانات و رهنمودهای ایشان را فصل الخطاب کارهای پیش رو قرار داده و با استکبار رو به رو شوند.

 

در غیر این صورت...

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

والسلام

 

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5468.jpg

تجمع هسته ای گناباد

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5470.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5473.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5483.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5485.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5487.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5484.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5503.jpg

http://nedayegonabad.ir/wp-content/uploads/2015/05/IMG_5498.jpg

 

منبع: ندای گناباد

 

کلمات کلیدی

  • همشهری 1 0

    سلام و درود بر گنابادیهای عزیز ولایتمدار .
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده .

ارسال نظر

تریبون