تاریخ خبر: کد خبر: 5195

100 گردشگر فرانسوی از حرم رضوی دیدن کردند

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: تعداد ۱۰۰ نفر از گردشگران فرانسوی روز گذشته از اماکن متبرکه، موزه، مرکز نمایشگاه و همایش های حرم مطهر رضوی بازدیدکردند.

100 گردشگر فرانسوی از حرم رضوی دیدن کردند

به گزارش قاصدنیوز، سید محمد جواد هاشمی نژاد اظهار داشت: این گروه بازدیدکنندگان که برای نخستین بار حضور در بارگاه منور رضوی را تجربه می کردند از ویژه برنام ه هایی که در رواق مبارکه دارالرحمه حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.

وی بیان کرد: تور حرم گردی، نمایش فیلم معرفی حرم مطهر رضوی به زبان انگلیسی، بازدید از نمایشگاه دائمی، موزه مرکزی و موزه فرش آستان قدس رضوی و اهدای محصولات فرهنگی از جمله برنامه ها و خدماتی بود که از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی به این گروه از گردشگران ارائه شد.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: کتیبه القاب امام رضا(ع)، سنگ مضجع شریف حضرت رضا(ع)، کتاب های زندگی نامه حضرت رضا(ع) به زبان انگلیسی، معرفی اسلام شیعی و بسته های متبرک از جمله محصولات فرهنگی بود که به این گروه اهدا شد.

هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: در مجموع هشت هزار و ۲۳۰ زائر و گردشگر غیرایرانی در سال گذشته به حرم مطهر رضوی وارد و از برنامه های مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی بهره مند شدند.

 

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون