تاریخ خبر: کد خبر: 5106

ارتباط مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد با این افراد چیست؟

سخنرانی رسمی طراح پروژه 72کشته فتنه در دانشگاه فردوسی

سید علیرضا حسینی بهشتی در ابتدای این همایش سخنان خود را با آرزوی پایان حصر افرادی که به دنبال توسعه اجتماعی و سیاسی ایران بوده اند، شروع کرد.

سخنرانی رسمی طراح پروژه 72کشته فتنه در دانشگاه فردوسی

به گزارش «قاصدنیوز»، صبح روز گذشته در همایش دانشجویی جامعه شناسی توسعه، در دانشگاه فردوسی مشهد یکی از فعالان و محکومان فتنه سال 88 بدون برنامه ریزی و اطلاع قبلی به سخنرانی با موضوع نسبت توسعه اقتصادی با توسعه سیاسی در نگاه اندیشمندا غربی پرداخت.

 

سید علیرضا حسینی بهشتی در ابتدای این همایش سخنان خود را با آرزوی پایان حصر افرادی که به دنبال توسعه اجتماعی و سیاسی ایران بوده اند، شروع کرد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه لازمه توسعه اقتصادی توسعه سیاسی است، خاطرنشان کرد: لازمه شکل گیری نهادهای سیاسی فراگیر به رسمیت شناختن تعدد و تنوع الگوهای زیستی توسط حاکمیت است و البته این به رسمیت شناختن به معنای دیدن آن نیست بلکه به معنای لحاظ کردن آن در تصمیم گیری هاست. نهادهای سیاسی فراگیر نهادهایی هستند که مطلقه نیستند.

علیرضا بهشتی

این فعال فتنه 88 در پاسخ به سوال یکی از حاضران پیرامون اینکه راهکار شما برای توجه به الگوهای زیستی چیست، گفت: بایستی به موضوع پلورالیسم( تکثرگرایی) توجه ویژه شود.

 

وی افزود: این سال ها زیاد می شنویم که انقلاب مانند قطار است که خیلی ها سوار آن شده و خیلی ها پیاده می شوند که شاید در آخر فقط لوکوموتیوران تنها در قطار بماند.

 

گرچه که در این همایش دیگر افرادی همانند تقی آزاد ارمکی نیز سخنانی پیرامون فتنه88 ایراد نموده و قرار است فردا(چهارشنبه) نیز هادی خانیکی از اصحاب فتنه88 به سخنرانی بپردازد اما شنیده ها حاکی از آن دارد که دعوت سیدعلیرضا بهشتی فعال فتنه88 در لحظات آخر به برگزارکنندگان تحمیل گردیده است.

 

متاسفانه در این برنامه مسئولین ارشد فرهنگی این دانشگاه نیز حضور داشتند. باید سوال کرد چه تناسبی بین شما که شرعاً و قانوناً مسئول در جمهوری اسلامی هستید و این افراد که با سناریوی دروغ 72کشته خون 250 هزار شهید انقلاب اسلامی را لگدمال کرده اند، چیست؟

 

این چه خط و جریانی است که با بر سر کار آمدن جریانی افراطی در معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به صورت مخفی در حال پیگیری است؟

 

قابل ذکر است سید علیرضا بهشتی (فرزند ناخلف شهید بهشتی) در 18شهریور 1388به خاطر حوادث تاسف بار و ضد ایرانی پس از انتخابات ریاست جمهوری 1388 ایران بازداشت شد.
 

وی به همراه مرتضی الویری به اصطلاح کمیته‌ای برای پیگیری اوضاع زندانیان سیاسی راه اندازی کردند. یکی از اقدامات ویژه ضد ایرانی این کمیته تهیه و ارائه لیست ساختگی 72نفر کشته شده در انتخابات(کشته‌سازی) برای تحریک و به بازی‌گرفتن احساسات عمومی بود.

 

جامعه شناسی توسعه

برنامه اعلامی این همایش

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون