تاریخ خبر: کد خبر: 5066

مسابقه بزرگ کتابخوانی "زندگی به سبک آسمان" برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی "زندگی به سبک آسمان " با هدف ترویج و توسعه سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و امام علی ( علیه السلام) در بین جوانان و آحاد جامعه در خراسان رضوی برگزار می شود.

مسابقه بزرگ کتابخوانی "زندگی به سبک آسمان" برگزار می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، علی اکبر روحی، مدیر کانون شهید روحی مشهددر جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی زندگی به سبک آسمان " به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی مشهد و با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، روزنامه قدس و روزنامه شهرآراء  برگزار می شود.

 

روحی در ارتباط با آغاز فراخوان این مسابقه افزود: این مسابقه با هدف ترویج و توسعه سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و امام علی ( علیه السلام)  در بین  جوانان و آحاد جامعه در خراسان رضوی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت کتابخوانی یادآور شد: سوالات مسابقه گرفته شده از کتاب "دانه های تسبیح (سبک زندگی حضرت زهرا(س) ویژه خواهران" و کتاب "آن مرد (سبک زندگی امام علی (علیه السلام) ویژه برادران است که فایل کتاب را علاقه مندان می توانند از مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی"www.m-ketab.ir" دریافت نمایند.و قابل ذکر است تعداد 10.000 جلد کتاب دانه های تسبیح و تعداد 10.000 جلد کتاب آن مرد در سطح مساجد ، مدارس و حوزه های علمیه سطح شهر مشهد مقدس توزیع گردید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir ، فایل کتاب را دریافت نمایند و یا بصورت حضوری به قرائت خانه های شهرداری در سطح شهر و یا خیابان شهید کریمی 15 ، جنب پارک جواهری ، خانه مطالعه جواهری  و فروشگاه تسنیم واقع در چهارراه شهدا، پاساژ فیروزه نسبت به تهیه  کتاب و برگه مسابقه اقدام کنند.

 

روحی گفت: جوائز مسابقه شامل 30 کارت هدیه1.000.000ریالی و دهها هدیه نفیس فرهنگی می باشد و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ نامه های خود را حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه امسال به صورت اینترنتی به سایت www.m-ketab.ir و یا به دبیرخانه ارسال کنند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون