تاریخ خبر: کد خبر: 4892

بزرگداشت مرحوم عابدزاده در مشهد برگزار می شود

مرحوم علی اصغر عابدزاده احیاگر قرآن در دوره خفقان پهلوی و از جمله خادمان قرآن است که با وجود فعالیت های گسترده قرآنی قبل از انقلاب در خراسان، برای نسل جدید انقلاب ناشناخته مانده است.

بزرگداشت مرحوم عابدزاده  در مشهد  برگزار می شود

به گزارش «قاصدنیوز»، سید مهدی طباطبایی؛ رئیس ستاد مردمی نکوداشت مرحوم عابدزاده گفت : به پاس زحمات فراوان و سالها خدمت قرآنی و تربیتی توسط مرحوم  علی اصغر عابدزاده، مراسم نکوداشت آن مرحوم در مشهد برگزار خواهد شد.

 

طباطبایی گفت: با توجه به  فعالیت های مردمی و ساخت 14 بنای موقوفه بنام ائمه اطهار و 14معصوم برای تدریس و تربیت  شاگردان  فراوان قرآنی  و در راستای  معرفی  افراد خدمتگزاری به اهل بیت  و سیره انبیاء، این مراسم نکوداشت همزمان با اواخر ماه مبارک رمضان با حضور علاقه مندان و شاگردان آن مرحوم و همراهی اعضاء هیات مذهبی مشهد، قاریان قرآن و جوانان و نوجوانان فعال در جلسات قرآنی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

 

وی از تمامی ارادتمندان  به آن مرحوم خواست تا چنانچه هرگونه اثر، خاطره، دست نوشته، عکس، قطعه فیلم یا اثری دیگر از آن مرحوم  در اختیار دارند را به دبیرخانه برگزاری مراسم  نکوداشت مرحوم عابدزاده تحویل نمایند.

 

رئیس ستاد مردمی نکوداشت مرحوم عابدزاده؛ از تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران محترم و اهل قلم و هنرمندان نیز درخواست نمود تا با همراهی و همکاری داوطلبانه در برگزاری هر چه باشکوه تر شدن مراسم نکوداشت مرحوم عابدزاده، به معرفی و شناساندن مفاخر خراسانی کمک بیشتری نمایند.

 

قابل ذکر است مرحوم علی اصغر عابدزاده  احیاگر قرآن  در دوره  خفقان پهلوی  و از جمله خادمان قرآن است  که با  وجود فعالیت های  گسترده  قرآنی  قبل از انقلاب  در خراسان، برای  نسل جدید انقلاب ناشناخته مانده است.

کلمات کلیدی

  • ماشاالله رستی 0 0

    مرحوم عابدزاده
    مهدیه عابدزاده،انجمن پیروان قرآن
    باسلام
    مرحوم استادحاج علی اصغرعابدزاده ازچهرهای ماندگارمشهدهست
    مرحوم عابدزاده خراسانی بنیانگذار مهدیه درایران بود
    عابدزاده ،بنیانگذار مراسمات جشن وچراغانی برای اهل البیت علیه الاسلام بود
    نکوداشت مرحوم استادعابدزاده یک کارمهم وضروریست خیلی ازجوان های هیئتی ما هنوز ایشان را درست نمی شناسند
    حاج علی اصغرعابدزاده
    موسس 14بنای آموزشی در مشهد بود که در آن زمان با شرایط خاص
    کشور ایشان با دست خودش آن مدارس را ساخت
    علویه،حسینیه،کاظمیه،نقویه،سجادیه و.......
    ستادنکوداشت مرحوم استادعابدزاده تلاش می کند
    استادعابدزاده را جوانان بیشتر بشناسند

ارسال نظر

تریبون