تاریخ خبر: کد خبر: 4804

تغییر مدیران موسسه «میزان» کلید خورد

قائم مقام جدید مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری میزان منصوب شد.

حمیدرضا رشیدی قائم مقام جدید مدیرعامل موسسه میزان در جمع مدیران ستادی این موسسه اظهار داشت: موسسه میزان در بین موسسات بانکی تاکنون عملکرد سالمی داشته و از این مرحله حساس گذر خواهد کرد.

 

وی گفت: با اتکال به خداوند و با مدیریت جدید و تیم مشاوران که در اختیار گرفته‌ایم سعی می‌کنیم بحران پیش آمده برای میزان که ناشی از کمبود نقدینگی است را مهار کنیم.

 

قائم مقام مدیرعامل موسسه میزان با اشاره به شرایط اقتصادی که گاهی متأثر از جو روانی است، بیان کرد: چه بسا این جو روانی که برای میزان پدید آمده برای هر موسسه و بانکی پدید می‌آمد شرایط فعلی میزان را داشت.

 

وی افزود: توجه به مدیریت ریسک و مواجهه با تهدیدات در شرایط حاضر بسیار مهم است؛ با توجه به منابع بزرگی که در اختیار موسسه است مشکل موسسه میزان کمبود نقدینگی است نه چیزی دیگر و این مشکل با برنامه ریزی و استفاده از خرد جمعی و پایداری و نیز پیگیری وصول مطالبات حل خواهد شد.

 

رشیدی گفت: خط قرمز موسسه میزان پایبندی به شرع مقدس، قانون و ولایت مداری است و همه تلاش ما همچون گذشته این است که کارها را از مسیر صحیح به پیش ببریم.

 

قائم مقام جدید مدیرعامل موسسه میزان تاکید کرد: سیاست موسسه رعایت حقوق ذینفعان از جمله سپرده گذاران، سهامداران و استفاده کنندگان از تسهیلات است و همه تلاش خود را تحت نظارت بانک مرکزی به‌کار می‌بندیم تا مشکل حل شود و با عنایات حضرت حق دوباره موسسه به روزهای اوج خود برگردد.

 

رشیدی برخورد خوب و پاسخگویی مناسب با مشتریان را از جمله مطالبات مدیریت از کارکنان ذکر کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم اصل مهم " همیشه حق با مشتری است "  نباید فراموش شود.

 

وی از مدیران عالی خراسان به‌ویژه شورای تامین، استانداران، مقام‌های قضائی و بانک مرکزی بابت مساعدت‌های به‌عمل آمده جهت حل مشکل تشکر کرد و خواستار مساعدت بیشتر در این زمینه شد.

 

رشیدی ضمن پوزش از مشکلات پدید آمده برای سپرده گذاران و تشکر از آنان، از سپرده‌گذاران موسسه میزان خواست که با صبوری، شرایط لازم را برای حل مشکل توسط تیم اجرایی جدید فراهم آورند و با آرامش، فرصت را از بعضی از افراد سودجو بگیرند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

  • استاد 0 0

    چرا هیچ مقام مسئول عالی رتبه ای به میان نمیاد تا تکلیف مردم را مشخص کنه تا کی باید منتظر بود ؟ هیچ برنامه ای مشخص نشده و هیچ تاریخ اعلام نگردیده.

ارسال نظر

تریبون