تاریخ خبر: کد خبر: 4490

اول فروردین در مشهد؛ دیدار عیدانه با امام امت+برنامه‌ها

طبق سنت 26ساله حضرت آیت الله خامنه ای، مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی میزبان سخنرانی عیدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود. این برنامه همزمان با ساعت 15 اول فروردین ماه سال 1394 در رواق امام خمینی(ره) شروع خواهد شد.

اول فروردین در مشهد؛ دیدار عیدانه با امام امت+برنامه‌ها

به گزارش «قاصدنیوز»، طبق سنت 26ساله حضرت آیت الله خامنه ای، مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی میزبان سخنرانی عیدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود. این برنامه همزمان با ساعت 15 اول فروردین ماه سال 1394 در رواق امام خمینی(ره) (به دلیل احتمال برودت هوا) شروع خواهد شد.

 

در ابتدای برنامه هاشم روغنی از قاریان برتر بین المللی آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت و سپس حاج محمود کریمی و میثم مطیعی به زیارت نامه خوانی و ذکر توسل خواهند پرداخت. مجید یراق‌بافان نیز  اجرای این ویژه برنامه را بر عهده دارد.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر رضوی در نشست خبری تشریح برنامه های ایام نوروز حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه صوت این مراسم به صورت همزمان در تمام اماکن متبرکه حرم مطهر به وسعت یک میلیون مترمربع پخش خواهد شد، گفت: همچنین از 43 نمایشگر موجود در حرم مطهر نیز پوشش تصویری این مراسم انجام خواهد شد.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برای زائران خارجی نیز در رواق دارالمرحمه و رواق غدیر سخنرانی ایشان به صورت همزمان به زبان‌های عربی و اردو ترجمه می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون