تاریخ خبر: کد خبر: 4473

خودکشی‌های اقتصادی در مشهد؛ نافرجام اما هشداردهنده+عکس

ظهر امروز دو شهروند مشهدی که قصد دریافت سپرده خود از موسسه مالی آرمان را داشتند پس از آنکه از دریافت وجوه خود ناامید شدند به قصد خودکشی از پشت بام موسسه خود را آویزان کردند.

به گزارش قاصدنیوز،  این دو فرد 31 و 33 ساله که قصد خودکشی از پشت بام موسسه اعتباری آرمان در بلوار جانباز را داشتند، با تلاش مامورین سازمان و عوامل اورژانس اجتماعی از این اقدام منصرف شدند.


این افراد به علت عدم پرداخت سپرده های 70 و 119 میلیون تومانی خود در موسسه اعتباری آرمان با مراجعه به پشت بام این ساختمان تهدید به خودکشی کرده بودند.

 

خودکشی موسسه مالی آرمان


این شهروندان پس از دو ساعت تلاش و مذاکره آتش نشانان و مددکاران با دریافت قسمتی از وجه بصورت نقد و چک از اقدام به خودکشی منصرف و به پایین ساختمان منتقل و تحویل نیروی انتظامی شدند.


شایان ذکر است این دومین باریست که طی هفته های اخیر بدلیل مشکل بازپس گیری سپرده از موسسه اعتباری آرمان این اقدام از سوی شهروندان مشهدی صورت می گیرد.


این موسسه مالی اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی هر دو روز تنها قادر به باز پرداخت 300 هزار تومان از پول سپرده گذاران خود است.


موسسه اعتباری آرمان با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ادغام 8 تعاونی اعتبار فعال در اسفند ماه سال 89 تاسیس شد.

 

منبع: اکوسنتر

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون