تاریخ خبر: کد خبر: 4153

ابهت کاذب سه شرور در مشهد شکسته شد+عکس

صبح روز گذشته سه تن از اراذل‌و‌اوباش مخوف مشهد در مناطق شهرک شهید‌رجایی، شهرک شهیدباهنر و بولوار توس مشهد، دورگردانی شدند.

به گزارش قاصدنیوز، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اعلام این خبر به شهرآرا گفت: برخورد قاطعانه و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت عمومی در پایتخت معنوی ایران و استان خراسان‌رضوی، یکی از اولویت‌های اساسی در عملیات ارتقای امنیت اجتماعی پلیس است و فرماندهی انتظامی خرسان‌رضوی در این عرصه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان قانون‌مدار و با حمایت‌های دستگاه قضایی، به‌طور جدی وارد عمل شده است و هیچ تعارفی با عاملان اخلال در نظم و آرامش عمومی شهروندان ندارد.

شرور مشهدی


سرتیپ بهمن امیری‌مقدم افزود: در اجرای ماموریت‌های ارتقای امنیت اجتماعی، سه تن از اراذل و اوباش مخوف که دارای چند‌فقره سرقت‌های خشن، زورگیری، تیراندازی، ارعاب عمومی، آدم‌ربایی و اخاذی از شهروندان بودند، در سه مرحله عملیات غافل‌گیرانه و پس از چند‌ شبانه‌روز تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس در مشهد دستگیر شدند.


وی گفت: پس از طرح موضوع در کمیسیون اراذل و اوباش، به دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان مشهد، حکم دورگردانی این اراذل و اوباش در سه منطقه از مشهد که جولانگاه شرارت‌های این افراد بود، صادر و این حکم با حضور مردم به اجرا گذاشته شد.


رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی نیز در حاشیه این مراسم به شهرآرا گفت: اجرای این حکم با هدف عبرت‌آموزی در جامعه و شکستن ابهت پوشالی اراذل و اوباش دستگیر‌شده است که در مناطق شهرک شهیدرجایی، شهرک شهیدباهنر و بولوار توس مشهد با حضور مردم همیشه در صحنه به اجرا گذاشته شد.

 


سرهنگ ‌هادی شیرمحمدی افزود: این سه متهم که به فضولک، فرهاد و سگ شهرت دارند، دارای چندین فقره سابقه شرارت، نزاع‌های خیابانی، تیراندازی و اخلال در نظم و امنیت هستند.


وی گفت: فضولک از اتباع خارجی است که در محدوده شهرک شهید‌رجایی، شهیدباهنر، مهرآباد، ٧٥متری و مهدی‌آباد مشهد از سال ‌١٣٨٨‌تاکنون مرتکب اقدامات شرارت‌آمیزی در قالب ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه، ضرب و جرح، زورگیری، اخلال در نظم و امنیت، حمل و نگهداری سلاح گرم، جابه‌جایی موادمخدر و ایجاد رعب و وحشت شده بود که پس از سه ماه تلاش شبانه‌روزی در آذر١٣٩٣‌دستگیر شد. در بازرسی از منزل این متهم، پنج متهم شرور دستگیر و یک‌قبضه اسلحه کلت کمری به‌همراه چهار قبضه فشنگ، یک تیغه خشاب، دو قبضه تبر، یک قبضه شمشیر، سه قبضه چاقو، آلات و ادوات مصرف موادمخدر، بیست‌عدد چوب‌دستی و دو دستگاه خودروی پژو کشف شد.


شیرمحمدی ادامه داد: فرهاد، دیگر متهم شرور نیز در کارنامه سیاه خود دارای چندین فقره شرارت مفاسد اخلاقی و ارتباط‌های نامشروع، تیراندازی، نزاع و درگیری‌های متعدد، خرید و فروش موادمخدر، شرخری، زورگیری، تهدید مسلحانه، اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت است.


وی تصریح کرد: دیگر متهم که به سگ شهرت دارد نیز در محدوده شهرک شهید‌رجایی دارای چهار فقره سابقه زندان، شرارت، ایراد ضرب و جرح عمدی، رابطه نامشروع، شرب‌خمر، اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، حمل و نگهداری موادمخدر، مشروبات الکلی و سلاح غیرمجاز بوده و در سال‌های٨٥،٨٤ و ٨٧‌ نیز زندانی بوده که در تیرماه سال گذشته دستگیر شده است.

 

منبع: شهرآرا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون