تاریخ خبر: کد خبر: 4053

مسیر راهپیمایی 22 بهمن مشهد تغییر یافت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی 22 بهمن امسال در مشهد آیت‌الله دری نجف آبادی است، گفت: امسال ‌مسیر راهپمایی در مشهد تغییر کرده و به خیابان امام رضا(ع) منتقل شده است.

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های پایانی ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن،‌ اظهار کرد:‌ امسال راهپیمایی 22 بهمن با همان عظمت و شکوه هرساله در 175 نقطه استان، بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:‌ در مشهد قرار بر این شد به عنوان پایلوت و آزمایش امسال راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از میدان 15 خرداد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر از ساعت 9 صبح برگزار شود.

وی ادامه داد:‌ همچنین با تدابیری که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات، شهرداری و سازمان اتوبوسرانی صورت گرفته است، سرویس‌دهی از ساعت هفت تا 9 صبح به صورت رایگان و همچنین قطار شهری هم به همراه مجموعه اتوبوسرانی از ساعت هفت تا 9 صبح اقشار مختلف مردم را تا خیابان امام رضا(ع) محل راهپیمایی سرویس می‌دهد.

سلطانی عنوان کرد:‌ تقاضا داریم ادارات،‌ نهادها و اقشار مختلف مردم سعی کنند به طور کامل راهپیمایی را انجام دهند و با یک شکوه و عظمت خاص به مانند هر ساله این اجتماع عظیم را تشکیل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد‌: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی سمت راست خیابان امام رضا(ع) برای برادران و سمت چپ برای خواهران جانمایی شده است؛ تا از این مسیرها راهپیمایی 22 بهمن انجام شود همچنین در انتهای مسیر از ورودی باب الرضا برادران و باب الجواد خواهران به صحن جامع رضوی حرم مطهر مشرف می‌شوند.

وی عنوان کرد:‌ با این حال در پایان مراسم تظاهرکنندگان از بیانات آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در صحن رضوی حرم مطهر استفاده می‌کنند، لذا اگر شرایط جوی آب و هوایی اینگونه نبود، مجبور می‌شویم این مراسم را در رواق امام خمینی(ره)‌ برگزار کنیم.

سلطانی تصریح کرد:‌ در طول مسیر راهپیمایی با تدابیری که صورت گرفته توسط شهرداری، شرکت برق و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بلندگوهای بی‌سیم نصب می‌شود و هیچ ماشین صوتی در طول مسیر وجود نخواهد داشت، همچنین انتظامات فیزیکی با نیروی انتظامی است و انتظامات برادران و خواهران با نیروهای بسیج صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در طول مسیر راهپیمایی اقلام تبلیغاتی شامل یک میلیون پوستر و تراکت در طول مسیر توسط شورای هماهنگی تبلیغات تدوین شده است که توزیع می‌شود و در ادامه تصویربرداری این حماسه باشکوه به صورت بالگرد هوایی هم انجام می‌گیرد و گلباران هم در نقاط مختلف برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یادآور شد:‌ همچنین مراسمی در قالب نورافشانی تدارک دیده شده است که توسط لشکر پیروز 77 ثامن‌الائمه همراه با بانک تکبیر از ساعت 9 به مدت 15 دقیقه در اقصی نقاط شهر مشهد برگزار می‌شود، با این حال بالاترین برد بلند این نور افشانی در جبل النور کوهسنگی است.
 
منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون