تاریخ خبر: کد خبر: 3773

25 هزار زوج دانشجو در طرح «همسفر تا بهشت» راهی مشهد می‌شوند

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور (مفاد) گفت: در هجدهمین طرح همسفر تا بهشت 25 هزار زوج دانشجو را در غالب 36 کاروان به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد.

25 هزار زوج دانشجو در طرح «همسفر تا بهشت» راهی مشهد می‌شوند

به گزارش قاصدنیوز، حسین جوادی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نزدیک شدن طرح همسفر تا بهشت ویژه زوج‌های دانشجوی سراسر کشور بیان داشت: این طرح به منظور زیارت معنوی زوج‌های دانشجو و ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: هجدهمین دوره طرح همسفر تا بهشت در سال 93-94 از ابتدای سوم بهمن ماه سال 93 آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال 94 نیز ادامه خواهد داشت.

 

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور (مفاد) در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های سه روزه برای کاروان‌های زوج‌های دانشجو خاطرنشان کرد: کاروان‌های زوج‌های دانشجو در دوره‌های سه روزه در مشهد حضور و از برنامه‌های تدارک دیده شده در این مدت استفاده می‌کنند.

 

جوادی در ادامه بازه زمانی آغاز برگزاری طرح همسفر تا بهشت را از سوم بهمن ماه دانست و متذکر شد: دوره اول طرح همسفر تا بهشت از سوم بهمن ماه آغاز و تا 24 اسفند ماه ادامه پیدا می‌کند.

 

وی ادامه داد: در طول این دوره 18 کاروان متشکل از 700 زوج و 1400 دانشجو در مشهد حضور خواهند داشت که در یک بازه سه روزه از برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استفاده می‌کنند.

 

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور (مفاد) خاطرنشان کرد: برنامه‌های ما در این بازه زمانی حضور در حرم مطهر و  استفاده از برنامه‌های این مکان معنوی است و برای هر کاروان یک نیم روز در حرم مطهر و یک نیمروز در تالار صبای صداو سیما برنامه سخنرانی را خواهیم داشت.

 

جوادی از برگزاری جشنواره‌های شاد در این دوره از طرح همسفر تا بهشت خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری این جشنواره‌ها تلاش داریم با فرستادن کمیته‌هایی به مشهد در برگزاری هر چه بهتر این دوره طرح همسفر تا بهشت نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: در برنامه حرم مطهر بر مباحث علمی، فرهنگی، دینی و اعتقادی تاکید داریم و در برنامه تالار صبای صدا و سیما از سخنرانی حبشی با موضوعات مدیریت خانواده و روابط جنسی استفاده خواهیم کرد.

 

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور (مفاد) حضور مشاورینی در هتل‌های محل اسکان زوج‌های دانشجو را قابل توجه دانست و گفت: در هتل‌های محل استقرار زوج‌های دانشجو مشاورینی جهت ارائه مشاوره به زوج‌های جوان وجود دارند که در صورت وجود برخی مشکلات، زوجین می‌توانند از مشاوره و راهنمایی این مشاورین استفاده کنند.

 

جوادی در ادامه از برگزاری دور دوم طرح همسفر تا بهشت در سال 94 خبر داد و افزود: دور دوم طرح همسفر تا بهشت با 18 کاروان متشکل از 700 زوج پس از آغاز سال نو در مشهد آغاز و نهایتا تا پایان اردیبهشت ماه 94 ادامه خواهد داشت.

 

وی در پایان از برگزاری نشست خبری جهت اعلام جزئیات طرح همسفر تا بهشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این دوره 2000 زوج دانشجوی مشهدی حضور دارند که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی برای آنان برنامه خاصی در کنار این طرح خواهد داشت.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون